Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!

Data: 2010-07-06 21:15:24
Autor: boukun
Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c337750$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
I to nie jest żart. Babka otarłą się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

Tomy M.

A raczej o bezprawie i bandytyzm PiSu... I tu masz rację...

boukun

Data: 2010-07-06 12:41:22
Autor: Antenka
On 6 Lip, 21:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisał w wiadomościnews:4c337750$0$17103$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> otarła więc zna się na rzeczy.

> Tomy M.

A raczej o bezprawie i bandytyzm PiSu... I tu masz rację...

Boukum przestań pieprzyć głupoty. A kto w parku od agenta Tomka wziął
łapówkę? Miś Gogo, czy Cielebąk? Babsko poszło na całość i jak później
zeznała, będąc w bardzo "ciężkiej sytuacji finansowej"  ( z diety
poselskiej ciężko wyżyć bhahaha)  i musiała wziąć tę kasę:D

A nawiasem mówiąc skoro hazardzista-aferzysta ma dzierżyć urząd
marszałka sejmu, to wcale mnie nie zdziwi, że POlszewia ustanowi
Sawicką ministerem sprawiedliwość.

Antenka

Data: 2010-07-06 22:55:47
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:40334fbb-d9ee-4d50-9e60-cb94f6939d08g19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Boukum przestań pieprzyć głupoty. A kto w parku od agenta Tomka wziął

Od gangstera. Jak by ciebie tak cały gang podjeżdżał i nękał dniami i nocami, tez byś uległa. Nie ma takiego co nie bierze, tylko metody podejścia i czas jest różny...

boukun

Data: 2010-07-06 23:25:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-07-06 22:55, boukun pisze:

Od gangstera. Jak by ciebie tak cały gang podjeżdżał i nękał dniami i nocami, tez byś uległa. Nie ma takiego co nie bierze, tylko metody podejścia i czas jest różny...

boukun

A więc mamy winnych.. Sa wg. ciebie ci co złodziejkę złapali.. Co ją usprawiedliwia? A jakby przyszło do niej paru normalnych ludzi z grubo wypchanymi kopertami i ja kusiło, aż w końcu by "wzięła", czy też byś ja usprawiedliwiał?

Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!