Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!

Data: 2010-07-07 10:12:06
Autor: Grzegorz Z.
Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!
Dnia Tue, 6 Jul 2010 20:34:52 +0200, Tomy M. napisał(a):

I to nie jest żart. Babka otarłą się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

A ty to jesteś z tych "Tomków" czy z innych?

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-07 10:22:00
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:148jiki5h53t4.ifd22k6hmyf6.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 6 Jul 2010 20:34:52 +0200, Tomy M. napisał(a):

I to nie jest żart. Babka otarłą się o prawo ... mocno się
otarła więc zna się na rzeczy.

A ty to jesteś z tych "Tomków" czy z innych?

Hehe ... jakoś tak nie, ale Sawicka jest mi dobrze
znana i nadaje się w/g mnie na śmietnik, bo do burdelu
w Berlinie już jest za stara.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 01:37:26
Autor: Antenka
On 7 Lip, 10:22, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:148jiki5h53t4.ifd22k6hmyf6.dlg40tude.net...

> [...]

Hehe ... jakoś tak nie, ale Sawicka jest mi dobrze
znana i nadaje się w/g mnie na śmietnik, bo do burdelu

Tomy uważaj, bo jak masz tak samo piękny uśmiech, białe zęby jak agent
Tomek, to Cielebąk może na ciebie polecieć. :D

Antenka

Sawicka ma być Ministrem Sprawiedliwości!