Saxo 1.1 - spalanie

Data: 2011-10-23 20:36:07
Autor: Przemysław Czaja
Saxo 1.1 - spalanie

Użytkownik "solar"

"Mam Citroena Saxo 1.1 benzyna, który jest używany wyłącznie w mieście i
to na krókich trasach do pracy i spowrotem. I ostatnio wyszło mi, że
pali koło 10/100."

Za chwile się dowiesz, że strasznie dużo ci spala, bo grupowym guru w mieście auta ważące pod dwie tony palą w mieście 3,5 litra zimą. Mam w tej chwili 16 auto z czego 10 było benzynowych i ŻADNE po mieście nie paliło mniej niż 10 litrów.

Pozdrówki.

Data: 2011-10-23 22:25:54
Autor: DoQ
Saxo 1.1 - spalanie

[...]

10,5l/100 spalał mi w Wa-wie 407 1.8 benz. - muł nieprzeciętny.

Pozdrawiam
Paweł

Saxo 1.1 - spalanie