[OT] Scalanie kontaktów

Data: 2009-03-24 18:11:32
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
[OT] Scalanie kontaktów
Zaznaczam na wstępie, że offtopic, ale nie miałem pomysłu, gdzie indziej pchnąć.

Mam sobie Nokię E66 oraz HP Ipaq 214 i chciałbym zsynchronizować na obu urządzeniach listę kontaktów. Sprawę ułatwia trochę fakt, że zarówno PC Suite jak i MS Outlook [2002] pozwala na import/eksport kontaktów do/z pliku ..csv.

Cel jest taki, żeby uzupełnić w Outlooku istniejące kontakty o numery telefonów (na komórce mam aktualniejsze) oraz dorzucić tam brakujące kontakty, a potem hurtem gotową listę wpakować do telefonu.

Póki co moim jedynym pomysłem jest ręczne rzeźbienie w CSV w nadziei, że nie pomiąchają mi się kontakty i że nie zamażę sobie jakiegoś nowego numeru starym oraz że nie wprowadzę tego samego kontaktu kilka razy do którejkolwiek z baz.

Czy ktoś ma może lepszy pomysł?

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-03-24 20:30:54
Autor: Artur Dębski
[OT] Scalanie kontaktów
Czy ktoś ma może lepszy pomysł?

Pozdrawiam -- Spook.

Może  :  http://my.memova.com/phpBB3/ucp.php?mode=login
mam iPhone i Nokia E50
spoko działa synchronizacja przez serwer
--
Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

[OT] Scalanie kontaktów