Scarlett Johansson przyznaje się do największej s łabości...

Data: 2009-06-02 06:18:48
Autor: Tzva Adonai
Scarlett Johansson przyznaje się do największej s łabości...
Scarlett przyznaje się do pewnej niewinnej ekstrawagancji - seksu na
tylnym siedzeniu samochodu.

http://kobieta.wp.pl/gid,11122250,img,11122261,kat,67116,galeriazdjecie.html?T[page]=2

Data: 2009-06-02 15:23:20
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
Scarlett przyznaje się do pewnej niewinnej ekstrawagancji - seksu na
tylnym siedzeniu samochodu.

http://kobieta.wp.pl/gid,11122250,img,11122261,kat,67116,galeriazdjecie.html?T[page]=2

-- -- -- -- --

A kogo to obchodzi spedalony cwoku??

Data: 2009-06-02 15:35:28
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
A kogo to obchodzi spedalony cwoku??

Mnie obchodzi :)
Moze tobie trudno w to uwierzyc, ale heteroseksualni mezczyzni nie maja nic przeciwko uprawianiu seksu ze Scarlett na tylnym siedzeniu. Na przednim zreszta tez nie :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 16:21:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:35:28 +0200, Vic napisał(a):

Mnie obchodzi :)
Moze tobie trudno w to uwierzyc, ale heteroseksualni mezczyzni nie maja nic przeciwko uprawianiu seksu ze Scarlett na tylnym siedzeniu. Na przednim zreszta tez nie :)

Są od tego specjalne grupy i fora... Dlatego uwagi wałkunów na temat
swoich obsesji seksualnych, zdradzania żon, czy ciągnięcia lachy
jakiemuś bankierowi, są nie na miejscu.
Ty naprawdę nie rozumiesz idei jaka przyświeca tej wałkuńskiej kupie?
Piotr

Data: 2009-06-02 07:29:05
Autor: Tzva Adonai
On 2 Cze, 16:21, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Ty naprawdę nie rozumiesz idei jaka przyświeca tej wałkuńskiej kupie?

Świadomie szerzymy demoralizację i zepsucie moralne wśród aryjskiego
ludu ze Ślunska o czystych duszach i wzniosłych sercach...

Data: 2009-06-02 17:14:51
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
[...]

Jestes niegodziwcem i ludzkim odpadem, pomylka ewolucji, jak kazdy
pedal i marszczyfred zza wegla i podgladacz.
Dlatego nadajesz sie wylacznie do 'szerzenia' prowokacji
i propagandy, co zostalo juz docenione i wykorzystane przez twoich zleceniodawcow i co czynisz z gorliwoscia pogardzanego i odrzuconego
przez otoczenie, zakompleksialca..!
Grupowicze juz ciebie 'inkoski' znaja i omijaja i tylko czasami
naiwnej mlodziezy nalezy pokazac ciebie z prawdziwej strony.

Sklamalbym piszac, ze jest mi ciebie zal...

Data: 2009-06-02 21:01:59
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ee8bd92f-747d-43ac-8334-928b13a5c17cc36g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
no dobrze ale moglbys dobierac te panienki jakos z wiekszym gustem. zachowujesz sie jak ostatnia pierdola ktora nie wie gdzie co i jak.
awe

Data: 2009-06-02 21:32:52
Autor: raff
[...]

Ale Kupa ma wlasnie taki gust.

Jemu sie podobaja takie paszczury.

R.

Data: 2009-06-03 09:14:39
Autor: Vic
raff wrote:
Ale Kupa ma wlasnie taki gust.

Jemu sie podobaja takie paszczury.

To kto, twoim zdaniem, nie jest paszczur?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 09:16:15
Autor: Tzva Adonai
Scarlett Johansson przyznaje si� do najwi�kszej s�abo�ci...
To kto, twoim zdaniem, nie jest paszczur?

Jego mama...

Data: 2009-06-03 09:47:37
Autor: Vic
Tzva Adonai wrote:
To kto, twoim zdaniem, nie jest paszczur?

Jego mama...

A moze pani Fotyga...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 12:16:56
Autor: raff
Scarlett Johansson przyznaje si� do najwi�kszej s�abo�c i...
To kto, twoim zdaniem, nie jest paszczur?

Jego mama...

A moze pani Fotyga...

Nie. Magdalena Sroda.

R.

Data: 2009-06-03 12:34:07
Autor: Vic
Scarlett Johansson przyznaje si� do najwi�kszej s�abo�c i...
raff wrote:
Nie. Magdalena Sroda.

Fotyga, Sroda i Wrobel na dokladke :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 17:03:04
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

To sobie o ptaszkach mozesz pogadac z Kupa prywatnie,
a nie na grupie o zupelnie innej tematyce!
Rwa... onanisci-ekschibicjonisci i podgladacze zza wegla...!

Data: 2009-06-03 09:15:41
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
To sobie o ptaszkach mozesz pogadac z Kupa prywatnie,
a nie na grupie o zupelnie innej tematyce!
Rwa... onanisci-ekschibicjonisci i podgladacze zza wegla...!

Kryptoonanista? Nie krepuj sie :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 14:44:54
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
To sobie o ptaszkach mozesz pogadac z Kupa prywatnie,
a nie na grupie o zupelnie innej tematyce!
Rwa... onanisci-ekschibicjonisci i podgladacze zza wegla...!

Kryptoonanista? Nie krepuj sie :)

Nie krepuje sie, ale jestem dobrze wychowany i staralem sie
nie okreslac ciebie tak bezposrednio, ale skoro sam o sobie
tak otwarcie piszesz.., to ci wierze, ze jestes kryptoonanista
i wierze ci juz z gory i na przyszlosc, kimkolwiek innym chcialbys byc...
Pasuje?

Data: 2009-06-03 15:37:11
Autor: Vic
jadrys wrote:
Nie krepuje sie, ale jestem dobrze wychowany

Dobry dowcip..

Rzeczywiscie, w wykonaniu Mlotka hasla o dobrym wychowaniu brzmia jak hasla o wspieraniu prywatnej przedsiebiorczosci w ustach Stalina :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-03 19:52:06
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
jadrys wrote:
Nie krepuje sie, ale jestem dobrze wychowany

Dobry dowcip..

Rzeczywiscie, w wykonaniu Mlotka hasla o dobrym wychowaniu brzmia jak
hasla o wspieraniu prywatnej przedsiebiorczosci w ustach Stalina :)

-- -- -- -- -- -- -

Zaiste, ale nie znasz mnie z tej 'lepszej ' strony, jako ze
bedac , jak sadze, czlowiekiem skromnym acz inteligentnym,
staram sie, zgodnie z inteligenckim imperatywem, dostosowac optymalnie
do otoczenia (w tym przypadku: do poziomu interlokutora).
Zatem, otrzymujesz ode mnie dokladnie to, co sam soba reprezentujesz
i na co zaslugujesz (przyznaje, mocno indywidualna jest to ocena).
Wprawdzie nie jestes w wymowie tak 'barwny i wylewny' jak ja,
ale jest to wyraz twojej niemoznosci uzyskania harmonii pomiedzy
prezentowana trescia, a ekspresja jej wyrazania.
Ten brak nadrabiam za ciebie i nie dziekuj mi, 'bo predzej roztrzaskal
bym palke na twej glowie...'
;)

Data: 2009-06-04 08:35:02
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
[...]

Co tu duzo mowic, prostak z ciebie...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-04 09:12:49
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h07qia$csv$2mx1.internetia.pl...
HaMMeR wrote:
[...]

czasem Vic lepiej milczec niz mowic bo ktos moglby o nas zle pomyslec, a strategia  odpedzania sie od much gnojowek w wykonaniu Hammera to modelowy przyklad jak nalezy zachowywac sie na grupie. Bardzo rozsadne postepowanie
awe

Data: 2009-06-04 05:22:36
Autor: cirrus
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h05utr$ugp$3mx1.internetia.pl...
jadrys wrote:
[...]

O jego inteligencji podobnie.

--
stevep

Data: 2009-06-04 11:45:32
Autor: HaMMeR
jadrys wrote:
[...]

:)

Scarlett Johansson przyznaje się do największej s łabości...