Scarpa Mestrale vs Scarpa Mestrale 1.0 vs Scarpa Mestrale RS [skitur]

Data: 2015-04-18 05:11:24
Autor: Titus Atomicus
Scarpa Mestrale vs Scarpa Mestrale 1.0 vs Scarpa Mestrale RS [skitur]
Witam,
Z tego co rozumiem, Scarpa Mestrale 1.0 poza kolorem klamr roznia sie od wersji oryginalnej przelacznikiem ski/walk.
A jak wyglada ten przelacznik w kolejnych wersjach Scarpa Mestrale RS?
I czy pomiedzy RSami (w kolejnych ltach) poza ewentualnie tym przelacznikiem sa jakies roznice?
--
TA

Data: 2015-04-18 16:17:18
Autor: Titus Atomicus
Scarpa Mestrale vs Scarpa Mestrale 1.0 vs Scarpa Mestrale RS [skitur]
In article <Titus_Atomicus-482FA6.05112418042015@node1.news.atman.pl>,

Z tego co rozumiem, Scarpa Mestrale 1.0 poza kolorem klamr roznia sie od wersji oryginalnej przelacznikiem ski/walk.
A jak wyglada ten przelacznik w kolejnych wersjach Scarpa Mestrale RS?
I czy pomiedzy RSami (w kolejnych latach) poza ewentualnie tym przelacznikiem sa jakies roznice?

Oczywiscie caly czas mialem na mysli Maestrale. Przepraszam za literowki...
--
TA

Data: 2015-04-20 08:22:36
Autor: bans
W dniu 2015-04-18 o 16:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Oczywiscie caly czas mialem na mysli Maestrale. Przepraszam za
literowki...

Mała uwaga nie na temat - jeśli planujesz używanie raków automatycznych to  - przynajmniej z z G12 Grivela Maestrale 1.0 przez ten cholerny przełącznik nie współpracują - wybrzuszenie buta w tym miejscu powoduje, że zatrzask automatów nie zamyka się do końca.

--
bans

Data: 2015-04-21 04:07:31
Autor: Titus Atomicus
In article <mh27bb$s0t$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Mała uwaga nie na temat - jeśli planujesz używanie raków automatycznych to  - przynajmniej z z G12 Grivela Maestrale 1.0 przez ten cholerny przełącznik nie współpracują - wybrzuszenie buta w tym miejscu powoduje, że zatrzask automatów nie zamyka się do końca.

O, ciekawe.
A oryginalne Maestrale?
A Mestrale RS? --
TA

Data: 2015-05-01 11:48:46
Autor: Titus Atomicus
Scarpa Mestrale vs Scarpa Mestrale 1.0 vs Scarpa Mestrale RS [skitur]
Witam,
No to na placu boju zostaly Scarpa Maestrale sprzed kilku lat za 1000zl i Scarpa Maestrale RS z tego roku za 1500.
--
TA

Data: 2015-05-02 10:48:39
Autor: MaciekZ
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-50437B.11484501052015@node2.news.atman.pl...

[...]

Starsze miałem. Nowsze oglądałem i mierzyłem. Akurat mi Maestrale nie podeszły (kwestia kształtu stopy), ale uważam że żadnej istotnej różnicy nie ma. A jeśli nie ma różnicy to po co przepłacać... :)

Maciek -- -

Data: 2015-05-02 13:01:47
Autor: Titus Atomicus
Scarpa Mestrale vs Scarpa Mestrale 1.0 vs Scarpa Mestrale RS [skitur]
In article <55448f75$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>,
 "MaciekZ" <elmac1@poczta.onet.pl> wrote:

Starsze miałem. Nowsze oglądałem i mierzyłem. Akurat mi Maestrale nie podeszły (kwestia kształtu stopy), ale uważam że żadnej istotnej różnicy nie ma. A jeśli nie ma różnicy to po co przepłacać... :)

Znaczy - masz na mysli brak roznicy miedzy Maestrale a Maestrale 1.0?
Bo chyba nie RS?
--
TA

Data: 2015-05-02 18:16:30
Autor: MaciekZ

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-D5E558.13014702052015@node1.news.atman.pl...

[...]

No tak. Ale RS to chyba już bardziej w kierunku freeride - trochę cięższe i sztywniejsze. Jakby inna kategoria. Do turystyki wolałbym stare i poczciwe Maestrale pierwszej generacji.

Maciek -- -

Data: 2015-05-03 03:57:02
Autor: Titus Atomicus
Scarpa Mestrale vs Scarpa Mestrale 1.0 vs Scarpa Mestrale RS [skitur]
In article <5544f86d$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

No tak. Ale RS to chyba już bardziej w kierunku freeride - trochę cięższe i sztywniejsze. Jakby inna kategoria. Do turystyki wolałbym stare i poczciwe Maestrale pierwszej generacji.

Sa _pomijalnie_ ciezsze i faktycznie sztywniejsze
(przypominam: http://www.tetongravity.com/story/ski/Guide-To-Ski-Touring-Boot-Flexes-43
1).
Ale czy ta sztywnosc w czyms przeszkadza?
A granica miedzy skiturem a freerajdem jest dosc plynna.

Naprade nie moglbys tego wylaczyc?
:-(
--
TA

Data: 2015-05-03 20:17:04
Autor: MaciekZ
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-71DF0F.03570103052015@node1.news.atman.pl...

Ale czy ta sztywnosc w czyms przeszkadza?

No, tego to już nie wiem. Najlepiej spróbować. Ja jestem zdecydowanie ukierunkowany na turystykę (chociaż zjazdy w Tatrach się zdarzały), poprzednio miałem dość miękkie (tak mi się przynajmniej wydaje) Scarpy Avant i byłem zadowolony. Toteż nie chciałem nic sztywniejszego.
Najlepiej byłoby sprawdzić jak ci taka sztywność pasuje, ale nie wiem gdzie i czy w ogóle można gdzieś wypożyczyć Maestrale.

Co do Avasta nigdy nie zwracałem na to uwagi. Nie widzę tam opcji akurat związanej z wysyłaniem wiadomości na grupę, ale coś tam odznaczyłem - mam nadzieję że tym razem post poszedł bez tego :)

Maciek -- -

Data: 2015-05-04 16:06:08
Autor: Titus Atomicus
Scarpa Mestrale vs Scarpa Mestrale 1.0 vs Scarpa Mestrale RS [skitur]
In article <55466622$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>,
[...]

Ja na Denali XT zjedzam w Tatrach bezproblemowo '2' w skali Zynczkowskiego/Wali. Pewnie zjezdzalbym i '3' (zjezdzalem w butach zjazdowych, ale to bylo kilka lat temu i w towarzystwie).
Ale jak sie troche wypuszcze na latwiejszych zjazdach, to troche wiecej sztywnosci by sie przydalo...

Najlepiej byłoby sprawdzić jak ci taka sztywność pasuje, ale nie wiem gdzie i czy w ogóle można gdzieś wypożyczyć Maestrale.
Jasne.
Tylko nigdzie ich nie ma.

Co do Avasta nigdy nie zwracałem na to uwagi. Nie widzę tam opcji akurat związanej z wysyłaniem wiadomości na grupę, ale coś tam odznaczyłem - mam nadzieję że tym razem post poszedł bez tego :)

-- -

Nie, wciaz widac...
Na dodatek delimiter jest nieprawidlowy...
--
TA

Scarpa Mestrale vs Scarpa Mestrale 1.0 vs Scarpa Mestrale RS [skitur]