Scenic II elektryczny hamulec ręczny

Data: 2009-12-25 20:35:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
Scenic II elektryczny hamulec ręczny
maciek wydusił z siebie te słowy:

Czy moze ktos wie jak zlikwidowac kontrolke service stop po
zaciągnięciu awaryjnego ręcznego w bagażniku? Zaciagnalem go na probe,
zaswiecila sie kontrolka i nijak nie mozna jej skasowac, macie jakis
pomysl oprocz ASO?

Nie bardzo pomoge, ale zostałem kiedyś ostrzeżony, zebym pod żadnym pozorem tego nie używał, bo później pojawiają sie kłopoty ... no i nigdy nie musialem użyc.

Obwaiam sie, ze moze skonczyć sie na ASO ... ale, kto wie...
Ja odniosłem wrażenie, ze ten zwalniacz jest jednorazowy i później trzeba coś wymienic - ale to tylko takie wrazęnie po tym co usłyszałem

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Scenic II elektryczny hamulec ręczny