Scenic do oblookania

Data: 2009-06-09 22:25:59
Autor: castrol
Scenic do oblookania
fajnefele pisze:
Witam, jak juz jakis czas temu pisalem szukam Scenica, oryginalnie bo z silnikiem benzynowym, ale jeszcze w starej budzie po FL. Dwie sztuki ktore w samym DC wydawaly mi sie ciekawe okazaly sie zameczonymi paprochami, a teraz w oko rzucil mi sie ten:

Generalnie daruj sobie. Samochod wyglada na bity i niedawno co naprawiany. Zobacz na kolory blotnikow z przodu. Zobacz jak wygladaja tylne drzwi - polecam powiekszac te zdjecia w Picassie - widac naprawde sporo ;)
Tyl chyba przeszczepiony z innego auta, skad takie swieze slady jakiejs pasty? Te maty czarne naklejone niedawno byly wycinane. Nie wierze ze w 8 letnim samochodzie, bagaznik pod tapicerka bylby jak nowka z salonu :)
Zderzak chyba pekniety, w dodatku posiada niektore nowe sruby i jedna nieoryginalna.
Drzwi lewe kierowcy i tylne lekko niespasowane, sporo nierownych szpar w calym samochodzie.
Oczywiscie pojechac mozesz, ale ja bym sie nie nastawial na zaden cud :)
Jacek Kustra

Data: 2009-06-10 00:15:25
Autor: Przemysław Gubernat
Scenic do oblookania
castrol pisze:
fajnefele pisze:
[...]

[..]
Zgadzam się z całą resztę... lecz ten model tak ma :D tj. pasta. A jak się
postarasz to doczyścisz podłogę.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |

Data: 2009-06-10 13:45:24
Autor: CeSaR
Scenic do oblookania
Nie wierze ze w 8 letnim samochodzie, bagaznik pod tapicerka bylby jak nowka z salonu :)

W moim FF kombi od dnia zakupu w bagażniku leży oryginalna mata (taka nawet bardziej rynienka) gumowa.
Pod tą matą wykładzina bagażnika wygląda dokładnie jak w dniu zakupu :-)
Nawet na to uwagę podczas ostatniej wizyty na myjni zwróciłem :-)

pzdr

Scenic do oblookania