Scenka rodzajowa z posiedzenia RBN

Data: 2010-11-24 17:21:47
Autor: Hans Kloss
Scenka rodzajowa z posiedzenia RBN
BKi: No i jak już tak stoję wypięty, Towarzyszu Generale z tymi
spodniami opuszczonymi to co dalej?
WJ: To mlask, przychodzi delegacja mlask , kiedyś to był I Sekretarz
mlask, czasem większe grono Towarzyszy mlask teraz Prezydent, mlask I
robi swoje mlask,[...]
BK: Czuję się uspokojony, choć przyznam że jak Tusk mówił o stosunkach
partnerskich z Rosją nie tak to sobie wyobrażałem,
Całość na: http://platos.salon24.pl/253282,scenka-rodzajowa-z-posiedzenia-rbn
J-23

Data: 2010-11-25 00:33:39
Autor: Antenka
On 25 Lis, 02:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Nie ma się co śmiać. To mi pachnie akcją zakrojoną na większą skalę.
Być może za miesiąc lub dwa obudzimy się w "stanie wojennym" lub
"wyjątkowym". Skarbiec pusty, trza ludek wziąć za mordę, a najlepiej
przez zaskoczenie.

Antenka

Scenka rodzajowa z posiedzenia RBN