Scenografa 13 Mazurskiej Nocy Kabaretowej

Data: 2011-07-09 19:48:02
Autor: Verox
Scenografa 13 Mazurskiej Nocy Kabaretowej
No co za debil wymyślił lustrzaną podłoge i siatke ledów za sceną. występujących prawie nie widać. Dodatkowe piętno dla naszych operatorów telewizji cyfrowej za zbyt niski bitrate, bo taka sieczka na ekranie powoduje drastyczne obniżenie jakości. Aha i w lewym kanale leci lekki brumik. To się wyżaliłem :-)

FUT Warning. --
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Data: 2011-07-10 13:16:07
Autor: pawell32
W dniu 09.07.2011 21:48, Verox pisze:
[...]

nie wiem gdzie TY to glądałeś, ale nie było tak jak piszesz.
nie zauważylem by mi to przeszkadzało w oglądaniu.
cały program był żenujący, ale z innego powodu.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

Data: 2011-07-11 10:09:22
Autor: BaX
[...]

Tomek, zajrzyj wiesz gdzie bo jubileuszowy gill sie szykuje, a czas goni:)

Pozdro.

Data: 2011-07-15 21:55:34
Autor: Adam
Użytkownik "Verox" <antispam_verox@bijspamera.veroxsystems.com> napisał w wiadomości news:slrnj1hc3i.dcc.antispam_veroxmatrix.verox.pl...
[...]

Własnie leci na tvp2. To nie tylko te oczojebne ledy, ale format "HD 288p25".
Kreatywny realizator zrobił efekt filmowy 25p przez zdublowanie
jednego półobrazu.  Raster kosmicznej rozdzielczości 288 linii nakłada się
na LED-y i jest dyskoteka.

A.

Scenografa 13 Mazurskiej Nocy Kabaretowej