Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie

Data: 2010-04-14 20:16:09
Autor: Pistacjusz
Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie
http://www.youtube.com/watch?v=XxdOnSsPV9I&feature=player_embedded

00:12 słychac po polsku stanowczym tonem"uspokój sie" ; 0:16 "patrz mu
w oczy" ;0:21 jeden jeszcze raz tym razem bardzie proszacym tonem
"uspokój sie" ;00:47 po rosyjsku "dawaj tuda paskuda" ; 00:50 "ubijaj
tuda" 00:53 streljaj" ;00:55 przeładowanie broni słychac; 00:57
strzał ; 01:00 autor filmu "ni chuja sybir" 01:06 strzał ;01:07
smiechy; 01:13 "gdie! na za! ; 01:22 strzał 01:23 dziadek "a gdie
wchodisz tu... kola" 01:23" ni huja siebie"

Strzały pochodz± z M9

Data: 2010-04-15 08:11:28
Autor: sofu
Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie

-- -- -- -- -- -- -- --

Sadzisz, ze to ktos dobijał rannych?

Data: 2010-04-15 11:29:23
Autor: Krzysiek
Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie
Hallo,

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hq6bl8$462$1node2.news.atman.pl...

[...]

przeciez na filmie nie ma zadnych rannych.
To raczej wyglada na likwidacje swiadkow, czyli prewencje, bo przeciez wystarczylby jeden swiadek
ktory zezna, ze chodzil tam w te i wewte i nie widzial zadnych cial i wtedy rozleje sie rzeka spekulacji
czy to byl rzeczywiscie "ten" samolot, a nie jakis podstawiony.
A klopotow i bez swiadkow jest wystarczajaco...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-15 11:58:48
Autor: kefirh

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości
http://www.youtube.com/watch?v=XxdOnSsPV9I&feature=player_embedded

00:12 słychac po polsku stanowczym tonem"uspokój sie" ; 0:16 "patrz mu
w oczy" ;0:21 jeden jeszcze raz tym razem bardzie proszacym tonem
"uspokĂłj sie" ;00:47 po rosyjsku "dawaj tuda paskuda" ; 00:50 "ubijaj
[...]

Strzały pochodzą z M9

-- -- -- -- -- -- -- --

[...]

Mozna porownac podobne katastrofy (trajektoria upadku, wysokosc, predkosc) i dowidziec sie, jaki byl stan cial ludzkich.
Nigdy nie slyszalem zeby 75% sie ewaporowalo.

k.

Data: 2010-04-15 11:09:48
Autor: hermar
Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie
Data: 2010-04-15 12:05:09
Autor: Krzysiek

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a8928eac-a574-4384-90b6-7be02a3fc97ax3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

a co to jest za "gwizd", ktory slychac w polowie filmu??
Ja wiem, ze na morzu podczas mgly uzywa sie rogow mglowych dla wskazania pozycji,
ale czy na ruskich lotniskach uzywa sie takiej techniki dla wskazania pilotom gdzie jest pas
do ladowania podczas mgly??

Moze sie nie znam, ale sadzilem, ze z technika sa bardziej do przodu... cos elektrycznego..
albo czy ja wiem...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-15 12:09:57
Autor:
Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie
On Thu, 15 Apr 2010 12:05:09 +0200, "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de>
wrote:

a co to jest za "gwizd", ktory slychac w polowie filmu??

 zalozmy, ze ktos dogral dodatkowa sciezke dzwiekowa...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 12:57:33
Autor: Krzysiek

wrote:

a co to jest za "gwizd", ktory slychac w polowie filmu??

zalozmy, ze ktos dogral dodatkowa sciezke dzwiekowa...

-- HeSk

oczywiscie, i tak moze byc. To nie jest przeciez film z komorki, a film juz po przeniesieniu
do peceta i wyslaniu w siec. Mozliwe, ze biedakowi cos sie zmiksowalo - nowy film
z jakim wczesniejszym, zle skasowanym, a pokazujacy jakies przesluchania czy czystki.
Na zdjeciach nie widac nigdzie torow kolejowych, ale po prawej stronie widac jakis
gulag i diabel tylko wie co tam sie na codzien dzieje i jakie sceny sa filmowane.

Nawet sie zony pytalem co to za dzwiek, ale jak powiedziala, ze moze to startowal
jakis ruski samolot parowy, to zaniemowilem... i zaczalem zalowac, ze w ogole ja o zdanie
pytalem...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-04-15 16:55:20
Autor: sofu
Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomo¶ci
Hallo,

""'<heRsk>'"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

startowal
jakis ruski samolot parowy, to zaniemowilem... i zaczalem zalowac, ze w

A mówi±c powaznie to na tym filmie słychac rzeczywiscie strzały. A ta syrena
to byc moze jakas ichniejsza syrena alarmowa?
Niewykluczone tez, ze ten film to w czesci dzwiekowej jakis zmanipulowany
głupi zart? Mogł nałozyc ¶ciezke dzwiekowa z jakiegos np wojennego filmu i
to zmiksowac razem. Jakby nie patrzył warto to wyjasnic. W dzisiejszej
telegazecie TVP wyczytalem, ze tym filmem zainteresowali sie juz
prokuratorzy.

sofu

Data: 2010-04-16 00:21:09
Autor: Krzysiek
Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie
Hallo,

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hq7abp$8re$1node2.news.atman.pl...

[...]

[...]

oczywiscie, ja tez slyszalem tam dzwieki ktore interpretuje jako strzaly, ale pewne to wcale
nie jest, lamana galaz wyda podobny "trzask". Mnie bardziej ciekawiloby kiedy dotarla tam
ich Straz Pozarna i co gasila - bo pozaru wcale nie widze, tzn: cos sie niby pali... czy ja wiem..
beczka ropy?? Te czesci samolotu sa jakos dziwacznie utytlane jakby tam juz lezaly z tydzien
w tym blocie... no nic, trzeba czekac na raport.

Jasne, ze syrena byla alarmowa, przeciez nie pisalem, ze triumfalna, ale co konkretnie
oznacza podwojny modulowany sygnal?? Czy to jakis sygnal dla pilotow, ze pas jest z prawej
czy z lewej?? A moze sygnal dla obstawy lotniska np: atak terrorystow i cekaemy ostrzeliwuja
przedpole?? Nie mam pojecia jakie procedury obowiazuja na ruskich lotniskach i dlatego
mnie to ciekawi. Moze sie i tak okazac, ze wylo tylko na filmie, a w rzeczywistosci nie ma tam
urzadzenia potrafiacego tak wyc - i to tez bedzie interesujaca wiadomoscia.

No tak, ale filmem nie zainteresowali sie prokuratorzy, tylko ruscy prokuratorzy ( na sam
dzwiek juz sie wlos jezy...), a ich wiarygodnosci nie oceniam lepiej niz np. amerykanskich,
ot, dostana na kartce do jakich wnioskow maja dojsc i sprawa zalatwiona.
Czyli - w ich zainteresowanie nie watpie, ale efekty ich zainteresowan uwazam za
drugorzedne, na dzis wazniejsze sa prace bieglych i ich opinie, a na dzialania prokuratorow
przyjdzie czas dopiero pozniej, teraz beda bardziej przeszkadzac niz pomagac.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Scenogram ze słuchu.najlepiej słuchawki miec i na maxa nagłosnienie