Schadenfreude, czyli kompleks czerwonego kurdupla

Data: 2013-03-10 14:40:53
Autor: Marek Czaplicki
Schadenfreude, czyli kompleks czerwonego kurdupla
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 marca 2013 14:16:

Czy wiecie Panstwo, z czego cieszy się maly? Ponoc cieszy się wtedy, gdy
spotka mniejszego od siebie.

No nie wiem. Psy to przy spotkaniach obwąchują sobie tyłki. Ale żeby dorośli ludzie zaczynali znajomość od rozpinania rozporków i porównań? :)

Data: 2013-03-10 22:56:57
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:khi2ho$riq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Pan tak zwykl zaczynac panie Czaplicki?

Data: 2013-03-11 09:26:15
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 10 marca 2013 22:56:

[...]

A  czego cieszy się "mały"? ;)

Data: 2013-03-11 14:51:06
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:khk4fq$ron$1node2.news.atman.pl...
[...]

 a zapytaj sie go, moze ci odpowie..

Data: 2013-03-11 23:18:07
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 11 marca 2013 14:51:

[...]

:)

Pan tak zwykl zaczynac panie Czaplicki?

A  czego cieszy się "mały"? ;)

 a zapytaj sie go, moze ci odpowie..

Już zostało powiedziane. Jak spotka jeszcze mniejszego. :-)

Data: 2013-03-11 23:48:27
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:khll7i$lq1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie myslisz chyba Czaplicki, ze kazdy post na psp musi tyczyc sie twojego rozporka.

Data: 2013-03-12 08:21:08
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 11 marca 2013 23:48:

Nie myslisz chyba Czaplicki, ze kazdy post na psp musi tyczyc sie twojego
rozporka.

Nie myślisz chyba, że zmuszam Cię do komentowania każdego mojego postu? :)

Data: 2013-03-12 14:42:47
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:khml1o$js0$1node1.news.atman.pl...
[...]

A kto ciebie zmuszal do komentowania mojego postu?
Nie zgadzasz sie z jego trescia? To napisz w ktorym miejscu, zamiast blaznować.
-biały

Data: 2013-03-13 00:45:30
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 12 marca 2013 14:42:

[...]

A w którym miejscu miałem osobiste z imienia i nazwiska pretensje? Odniosłem się do artykułu "panie nie wiadomo kto". Czy moim zadaniem jest tłumaczenie dowcipów? Wystarczy jak dodaję smilejsa przy swoich wpisach.

Data: 2013-03-13 11:56:35
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:khoene$hin$1node1.news.atman.pl...
[...]

A kto ci kaze? Blazen nie musi sie tlumaczyc.
jb