Schemat elektryczny

Data: 2019-10-24 10:44:22
Autor: Adam
Schemat elektryczny
W dniu 2019-10-24 o 09:59, Budzik pisze:
Zepsuł mi się jeden z zamków - nie działało otwieranie i zamykanie czy to
z pilota czy to z przycisku w samochodzie.

Podjechałem do elektryka, ten w 3 minuty zlokalizował usterke na wiazce,
zlutował i zrobione.

Ale naszła mnie ciekawośc.

W kostce do zamka sa 4 przewody.

Na chłopski rozum jeden to sterowanie plusem otwierania / zamykania.
Drugi to pewnie masa.
A trzeci to pewnie jakas masa sygnalizujaca czy drzwi sa otwarte.
A czwarta?

Szukałem schematu w googlach pod hasłem: schemat elektryczny zamek ducato
ale nie widze nic odpowiadajacego.

Interesuje mnie to bo chetnie bym sobie dodatkowy przycisk dorobił który
by udawał ze drzwi są zamkniete w razie potrzeby bo fiat nie przewidział
opcji zamykania przedniej kabiny przy otwartych tylnich drzwiach.

Szukaj na hasło siłownik master - slave.
Ciebie interesuje master.

--
Pozdrawiam.

Adam