Schemat instalacji Dragstar XVS 125 z 2003 - ktokolwiek slyszal, ktokolwiek wie?

Data: 2013-06-25 06:27:40
Autor: KLOSZ
Schemat instalacji Dragstar XVS 125 z 2003 - ktokolwiek slyszal, ktokolwiek wie?
Czolem!
Pacjent jak w temacie. Ostatnio zostal skradziony znajomej i... na szczescie sie odnalazl, ale zlodzieje w przyplywie zlosci, ze skonczylo im sie paliwo (kilku nastoletnich gnojkow) zrobili z motocykla mini wrak. Oprocz zniszczen mechanicznych (zbiornik, kanapy, linki itd.) byli uprzejmi wyrwac na pale gdzie i jak popadnie instalacje elektryczna.
Chcialbym pomoc dziewczynie poskladac toto do kupy, ale ni w zab nie moge namierzyc nigdzie w sieci schematu instalacji - a z pewnoscia ulatwilby zadanie, tym bardziej, ze niektore wiazki sa pociete po drodze jak popadlo.

Czy ktos z Was dysponuje moze schematem do tego jezdzidelka? Bylbym wdzieczny za linke albo za podeslanie na maila: konradki(maupa)wp(kropek)pl
Oczywiscie cala serwisowka tez nie pogardzimy jesli ktokolwiek posiada.

Z gory dzieki za pomoc.

Zdrówko!
KLOSZ

Data: 2013-06-25 17:09:11
Autor: MrGlub
Schemat instalacji Dragstar XVS 125 z 2003 - ktokolwiek slyszal, ktokolwiek wie?
Tak oftopicznie, a złodzieji złapano? Wpiernicz dostali?
--
NC700XD

Data: 2013-06-25 19:43:32
Autor: KLOSZ
W dniu 2013-06-25 19:09, MrGlub pisze:
Tak oftopicznie, a złodzieji złapano? Wpiernicz dostali?

Zlapano, znaczy policja ich zlapala po zmasowanej akcji poszukiwawczej wspieranej przez chmare ludzi z Fejszbuka. POki co toczy sie postepowanie i takie tam pierdy.... pewnie i tak sie okaze, ze to biedne dzieci, ktore do szkoly maja pod gorke, a ich rodzice pochodza z marginesu. A tak poza tym, to oni tylko chwilowo, bo sie chcieli przejechac i tak dalej, i tak dalej... poki co znajoma czeka z zamiarem nieodpuszczania do konca, zeby wziac to gnojstwo i ich rodzicow za dupe do odpowiedzialnosci. A co z tego wyjdzie..., czas pokaze. Osobiscie nie widze tego zbyt optymistycznie znajac polskie prawodawstwo.

A wracajac do tematu: znajdzie ktos taki schemat w swoich zasobach.

ZdrĂłwko
KLOSZ

Data: 2013-06-25 19:53:54
Autor: KLOSZ
W dniu 2013-06-25 19:43, KLOSZ pisze:

A wracajac do tematu: znajdzie ktos taki schemat w swoich zasobach.

Dostalem wlasnie mailem DIAGRAMA DE CABLEADO XVS 125, wiec polowa sukcesu juz jest.
Jesli ma ktos serwisowke w jezyku English to chetnie poprosze, a jesli Espanol, to juz mam dziekuje.

ZdrĂłwko
KLOSZ

Data: 2013-06-26 23:55:46
Autor: J_K_K
Schemat instalacji Dragstar XVS 125 z 2003 - ktokolwiek slyszal, ktokolwiek wie?
W dniu 2013-06-25 19:43, KLOSZ pisze:> poki co znajoma czeka z zamiarem
> nieodpuszczania do konca, zeby wziac to gnojstwo i ich rodzicow za dupe
> do odpowiedzialnosci. A co z tego wyjdzie..., czas pokaze. Osobiscie nie
> widze tego zbyt optymistycznie znajac polskie prawodawstwo.

Jeśli droga własna zawiedzie, myślę, że można tu jakąś wyspecjalizowaną
kancelarię wynająć - ci na pewno za stosownym odstępnym wydębią co trzeba.

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-06-27 08:22:24
Autor: KLOSZ
OT - kancelarie prawne
W dniu 2013-06-26 23:55, J_K_K pisze:

Jeśli droga własna zawiedzie, myślę, że można tu jakąś wyspecjalizowaną
kancelarię wynająć - ci na pewno za stosownym odstępnym wydębią co trzeba.

Jakies sprawdzone kancelarie, godne polecenia?
Sprawa ma miejsce w Łodzi, ale pewnie to ma wtorne znaczenie.

ZdrĂłwko!
KLOSZ

Data: 2013-06-27 08:34:21
Autor: Kuczu

http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-Yamaha-XVS125-Drag-Star-XVS-125-VE01-/300918348875?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4610219c4b

http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-XVS-125-VE01-DRAGSTAR-KABELBAUM-WIRE-HARNESS-/150555267463?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item230dcb1187

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-06-27 09:11:11
Autor: KLOSZ
Schemat instalacji Dragstar XVS 125 z 2003 - ktokolwiek slyszal, ktokolwiek wie?
Data: 2013-06-27 09:49:47
Autor: Kuczu
W dniu 2013-06-27 09:11, KLOSZ pisze:
W dniu 2013-06-27 08:34, Kuczu pisze:

[...]

No prosze, madrego to i warto posluchac.
Dzieki za podpowiedz - jakos zupelnie mnie zacmilo w tym kierunku.

kilkadziesiat euro vs robota z lutownica i schematami na kilka wieczorow, bez gwarancji ze sie uda. Ja bym bral kompletna i wymienil.

Data: 2013-06-27 10:12:19
Autor: KLOSZ
W dniu 2013-06-27 09:49, Kuczu pisze:

kilkadziesiat euro vs robota z lutownica i schematami na kilka
wieczorow, bez gwarancji ze sie uda. Ja bym bral kompletna i wymienil.

Masz slusznego. W sumie za 150 pln z przesylka wiazka gotowa do przekladki.

Dlubanina i tak bedzie, bo porwane jest tez wiele rzeczy poza glowna wiazka, ale to juz szybciej da sie ogarnac.

ZdrĂłwko!
KLOSZ

Schemat instalacji Dragstar XVS 125 z 2003 - ktokolwiek slyszal, ktokolwiek wie?