Schemat przekrojowy - serwisowy MK 18 Scubapro

Data: 2009-03-28 14:55:15
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Schemat przekrojowy - serwisowy MK 18 Scubapro
Jak w temacie poszukuje ww schematu

Prosze na priv ( venturi@o2.pl) lub na grupie , info lub schemat jakby ktoś miał , lub miał informacje gdzie.

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania

Data: 2009-03-28 15:57:16
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
[...]

dzięki za szybki oddwięk , i po kłopocie !!!!!!!!

Pozdrawiam Adam

Data: 2009-03-28 20:03:53
Autor: 666
Schemat przekrojowy - serwisowy MK 18 Scubapro
W tej domenie masz duzo manuali:
www.frogkick.dk/manuals/
A przekroje kolrowe najłatwiej było znaleźć na stronach rosyjskich (akurat Scubapro nigdy nie szukałem) przykładowo
www.tetis-pro.ru
JaC

-- -- -

info lub schemat jakby ktoś miał , lub miał informacje gdzie.

Data: 2009-03-28 22:19:34
Autor: adambigboss
> [...]
JaC

-- -- -

> info lub schemat jakby ktoś miał , lub miał informacje gdzie.

Dzięki serdeczne za pomoc , fajna stronka i bardzo bogata w te detale .

Pozdrawiam Adam

--

Schemat przekrojowy - serwisowy MK 18 Scubapro