Schemat ¶wiatłomierza do ¶wiatła błyskowego?

Data: 2010-08-15 22:24:06
Autor: Rafał
Schemat ¶wiatłomierza do ¶wiatła błyskowego?
Witajcie,
Szukam schematu ¶wiatłomierza do ¶wiatła błyskowgo do jego wykonania.
Niestety nie bardzo potrafię znaleĽć co¶ takiego ani po PL ani EN.
Jedyne co znalazłem, to: http://bc107.republika.pl/html/sw.html
Jako, że jestem amatorem a nie zawodowcem w fotografii, firmowego za kilkaset złotych niestety nie kupię.
Może znacie jaki¶ link z homemade flash meterem?

Pozdrawiam, Rafał

Data: 2010-08-16 09:17:46
Autor: mm
Schemat ¶wiatłomierza do ¶wiatła błyskowego?
;)

[...]

niestety wykonanie tegoż będzie Ciebie niewiele mniej kosztowało/ nie ma szans żeby zmie¶ciło się w 150 złotych. o funkcjonalno¶ci nie wspomniawszy
pozdr
mm

Data: 2010-08-16 12:54:09
Autor: Arkadiusz Stopa

Użytkownik "Rafał" <trefl_nie_spamuj_@poczta.of.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c684ce4$0$22815$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
http://allegro.pl/item1190678530_swiatlomierz_flash_meter_sekonic_l_508_ideal.html

Uzbieraj, kup i nie baw się w takie wynalazki. Może i zmontujesz
takie urządzenie taniej, ale zanim to uruchomisz i prawidłowo wyskalujesz,
to zużyjesz tyle filmów, że ich koszt przekroczy wartość gotowego
światłomierza. O stracie czasu nie wspominając...

--

Pozdrawiam serdecznie

Arkadiusz Stopa

<stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

Schemat ¶wiatłomierza do ¶wiatła błyskowego?