Schettino na skardze u Makreli

Data: 2018-11-19 09:49:27
Autor: u2
Schettino na skardze u Makreli
antypolski judasz:))))))))))

https://twitter.com/SchetynadlaPO/status/1044191483044278272

Grzegorz Schetyna
? @SchetynadlaPO

Bardzo dobre spotkanie w Berlinie z kanclerz Angelą Merkel. Rozmawialiśmy o budżecie unijnym - w tym o środkach europejskich dla polskich samorządów, o #NordStream2 oraz o wspólnej polityce #UE po wyborach do Parlamentu Europejskiego.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-19 09:53:30
Autor: A. Filip
Schettino na skardze u Makreli [UE pieniądze na "dobre" samorządy! ;-)]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A nie może konkretniej?  Co wymyślili z Merkel żeby pieniądze z UE szły
na PO samorządy ale nie na PiS samorządy?! ;-)

Data: 2018-11-19 09:57:07
Autor: u2
W dniu 19.11.2018 o 09:53, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

a co tam mówili o Nord Stream, w pełni popierają ten antypolski i antyukraiński gieszeft ?:)))))))))))))))))

Data: 2018-11-19 15:22:33
Autor: Pajdak
filipek dzieli kase z reparacji
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+vxwzytn5pf-ibj1@wp.eu...
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
antypolski judasz:))))))))))

A nie może konkretniej?

I kto to mówi? ;-)))))

Co wymyślili z Merkel żeby pieniądze z UE szły
na PO samorządy ale nie na PiS samorządy?! ;-)

Przekaże Rydzykowi i to on dokona "złotego podziału"!
Instrukcje KNF do wykorzystania. ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-19 11:30:44
Autor: Pisiorowy Escobar
Schettino na skardze u Makreli
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

antypolski judasz:))))))))))

dzisiaj widzę dostałeś większą kość
w końcu na samej misce ryżu daleko nie zajedziesz :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-19 12:49:59
Autor: u2
W dniu 19.11.2018 o 11:30, Pisiorowy Escobar pisze:
dzisiaj widzę dostałeś większą kość
w końcu na samej misce ryżu daleko nie zajedziesz

serio w budzie siedzi kundelku tuska ? pewnikiem budzie ruskiej ?:)))))))))))))))))

Data: 2018-11-19 15:23:31
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:s545vd1lec6g39b12cfaamfq6aujbri6re4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

antypolski judasz:))))))))))

dzisiaj widzę dostałeś większą kość
w końcu na samej misce ryżu daleko nie zajedziesz :DDDD

pijaczyna u2 z pełnym brzuchem ? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-21 18:09:56
Autor: Pisiorowy Escobar

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> antypolski judasz:))))))))))

dzisiaj widzę dostałeś większą kość
w końcu na samej misce ryżu daleko nie zajedziesz :DDDD

pijaczyna u2 z pełnym brzuchem ? ;-)))

jeżeli dobrze obgryzie kość to chwilowo będzie pełny :D
ale na krótko bo aby psina szczekała musi być głodna :D

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-22 08:05:24
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:d94bvdtcv8hmpjifvp3c9a9tja5afbvh8m4ax.com...
"Pajdak" <runt@anekumena.req> napisał(-a):
pijaczyna u2 z pełnym brzuchem ? ;-)))

jeżeli dobrze obgryzie kość to chwilowo będzie pełny :D
ale na krótko bo aby psina szczekała musi być głodna :D

Teraz te kundelki POdwinęły ogony bo nad Nowogrodzka POjawił się napis KNF ;-)))

--
Pajdak

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2018-11-23 01:24:21
Autor: u2
Schettino na skardze u Makreli
W dniu 22.11.2018 o 08:05, kupa pisze: