Schetyna żegna się z PO

Data: 2014-01-17 10:22:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Schetyna żegna się z PO
Sieć Play od kilku dni zapowiada udział w swojej kampanii trzech nowych VIP-ów. Jak dowiedzieli się zszokowani widzowie “Faktów po Faktach” do Kuby Wojewódzkiego, Kamila Bednarka i Agnieszki Chylińskiej dołączy niebawem… Grzegorz Schetyna.

– Po 13 latach w Platformie czas na zmiany. 17 stycznia przechodzę do Play – oznajmił do niedawna nr 2 w PO.

Schetyna mimo wysiłków prowadzącego rozmowę Kamila Durczoka nie dał się wciągnąć w dyskusję o powodach tej zaskakującej decyzji.

– Nie jest tajemnicą, że moja działalność w Platformie napotykała ostatnio na coraz więcej ograniczeń – powiedział tylko. – Tymczasem Play na wejściu zaproponował mi ofertę bez limitu.

http://tiny.pl/q5frn

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Schetyna żegna się z PO