Schetyna (PO) wyprzedził Kaczyńskiego(PiS) w rankingu! :-) [ranking nieufności]

Data: 2018-02-20 23:27:22
Autor: A. Filip
Schetyna (PO) wyprzedził Kaczyńskiego(PiS) w rankingu! :-) [ranking nieufności]
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-sondaz-duda-liderem-rankingu-zaufania-schetyna-prowadzi-w-ra,nId,2547843
Sondaż: Duda liderem rankingu zaufania. Schetyna prowadzi w rankingu nieufności
20 lutego (17:47)
  Prezydent Andrzej Duda cieszy się największym (72 proc.) zaufaniem -
wynika z sondażu CBOS.  [...] Liderami rankingu nieufności są: szef
Platformy Obywatelskiej Grzegorz Schetyna (48 proc.) i prezes Prawa
i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński (45 proc.). [...]

Wyprzedzenie Kaczyńskiego/PiS w tym rankingu jest sukcesem na miarę
możliwości Schetyny/PO? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-02-20 14:40:55
Autor: jacekbialy80
Schetyna (PO) wyprzedził Kaczyńskiego(PiS) w rank ingu! :-) [ranking nieufności]

| Kije i kamienie mogą mi połamać kości, lecz słowa nigdy mnie nie zranią.
| (Przysłowie angielskie)

Znaczy to, że Anglik ma twarde serce i miękką dupę. Nic dziwnego, że zdradzają sojuszników..

JB

Data: 2018-02-21 01:20:33
Autor: stevep
W dniu 2018-02-20 o 23:27, A. Filip pisze:
[...]

A jarków kota też wyprzedził?

--
stevep

Schetyna (PO) wyprzedził Kaczyńskiego(PiS) w rankingu! :-) [ranking nieufności]