Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Schetyna: PiS mamy tuż za plecami Gdy widzę, że w sondażach mamy 15 proc. przewagi nad PiS, to mi się robi zimno. To nieprawda, w rzeczywistości prowadzimy o parę punktów - mówi marszałek Sejmu Grzegorz Schetyna w wywiadzie dla "Newsweeka"

Data: 2011-08-22 00:55:44
Autor: muto2100
[...]
hehehe   pamietacie   szmaciarzy    z    jakiegos   burdelu  ktorzy
klamali  jak  z  nut  ze   PIS  juz  przegral   wybory    bo  PO  ma
48%   poparcia!   ci  idioci    co  puszczaja    takie  lewe
sondaze     powinni  siedziec  na  dozywociu!

http://niezalezna.pl/14926-schetyna-pis-mamy-tuz-za-plecami