Schetyna grozi sędziom, którzy wydali niekorzystny dla PO wyrok: Zapamiętamy i zapiszemy nazwiska

Data: 2018-09-28 08:41:25
Autor: Lord Donald
Schetyna grozi sędziom, którzy wydali niekorzystny dla PO wyrok: Zapamiętamy i zapiszemy nazwiska
Schetyna grozi sędziom, którzy wydali niekorzystny dla PO wyrok: Zapamiętamy i zapiszemy nazwiska

Dwa pierwsze wyroki sądu w sprawie słów premiera Morawieckiego, na temat budowy dróg w okresie rządów PO-PSL wywołały niezadowolenie w szeregach opozycji totalnej. "Zapamiętamy i zapiszemy nazwiska sędziów" w rozmowie z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu zdradza Grzegorz Schetyna. Przypominamy, że Sąd Apelacyjny nakazał premierowi udzielić sprostowania.

http://tysol.pl/a24223-- Wideo-Schetyna-grozi-sedziom-ktorzy-wydali-niekorzystny-dla-PO-wyrok-Zapamietamy-i-zapiszemy-nazwiska

Data: 2018-09-28 00:30:46
Autor: Bruno Brunowski

Siema Lordzik! To i tak o wiele delikatniej od PiS. Ci od razu wysyłają Zbysia, rzecznika dyscypliny i szykują Izbę Dyscyplinarną. Plus nagonka w służalczych mediach. Przykład z dziś: https://wpolityce.pl/polityka/414234-nsa-idzie-dalej-wstrzymuje-nabor-do-kolejnych-izb-sn

--
Bruno

Data: 2018-09-28 14:41:58
Autor: Lord Donald
[...]

Powstrzymaj się srajdaczku z tym powielaniem ników. Tempo jakim produkujesz tutaj posty ze swoich kilkudziesięciu kont jest odwrotnie proporcjonalne do poparcia społecznego twoich POsrańców. Czasami można odnieść wrażenie, że to ciągle zwiększająca się ilość postów przyczynia się na spadek poparcia dla twojej PO, jakby twoja tępota zrażała ludzi do twoich idoli. Każdy patrząc na debili takich jak ty prącymi mimo wszystko za POsrańcami. Mimo, że ci już od dawna wam szczają w oczy, a wy nadal, że deszcz pada. Ostatecznie przekonuje się jakim trzeba być skończonym kretynem aby oddać na twoich POsrańców głos. W takim tempie, za dwa lub trzy tygodnie twoje PO spadnie poniżej progu wyborczego, a cała psp będzie zasrana twoimi desperackimi żałosnymi postami produkowanych codziennie z kilkuset twoich kont.

Data: 2018-09-28 06:24:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 28 września 2018 14:41:59 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Powstrzymaj się srajdaczku z tym powielaniem ników.
Nie ekstrapoluj proszę swoich zachowań na moja osobę.

Rozumiem, że zastraszanie, a przynajmniej próby zastraszania, sędziów przez PiS uważasz za całkowicie normalne i uprawnione.
To skąd w takim razie ten kwik po jednozdaniowej wypowiedzi Schetyny? Przecież to nawet nie było pogrożenie palcem.

--
Bruno

Data: 2018-09-28 21:06:30
Autor: Lord Donald
[...]

Jak na razie to twój Schetyna grozi sędziom, że jak kiedyś wygra to się odchami. Pisiory potraktowali prosto waszych skorumpowanych sędziów, nie bawią się w podchody i haki jak wasze POsrańcy, zasadzili im kopa i tylko kwik i smród po całej UE się rozszedł tyle z nich zostało. Jeszcze kilku waszych niedobitych sędzin próbuje coś tam dla was ugrać ale raczej już im wiele dni pierdzenia w stołek nie zostało, ten cały wasz mafijny układ sędziowski POsrańców powoli przestaje istnieć. Wam POsrańcom w końcu zostanie telefon ale żaden skorumpowany przez was sędzia nie odbierze, pozostanie wam dzwonić ale z pierdla raz dziennie aby starej się poskarżyć jak was w dupę jebią bo wam mydło wypadło.

Data: 2018-09-28 13:20:23
Autor: Bruno Brunowski
Schetyna grozi sędziom, którzy wydali niekorzystny dla PO wyrok: Zapamiętamy i zapiszemy nazwiska
Lordzik wydumał:"Pisiory potraktowali prosto waszych skorumpowanych sędziów, "
Dowody poproszę. Już 3 rok pisiory "remontują" wymiar sprawiedliwości, powinny się już jakieś akty oskarżenia pokazać.

--
Bruno

Data: 2018-09-28 13:39:07
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Lordzik wydumał:"Pisiory potraktowali prosto waszych skorumpowanych sędziów, "
Dowody poproszę. Już 3 rok pisiory "remontują" wymiar sprawiedliwości, powinny się już jakieś akty oskarżenia pokazać.

Opcja
1. pis peło jedno zło, kopiemy się po kostkach
2. kaczory mówili o tym, swego czasu ludków szarpali i nie miało to większego sensu w takim układzie bo sady zawsze uniewinniały swojaków.
Znaczy kurwa kurwie łba nie urwie.

Na razie dominuje opcja nr.2. Gorzej będzie dla pis&peło jak zacznie dominować
opcja nr.1. Tak czy siak, Ziober to nie włoski Falcone i kaczyści
nigdy nie zbudują tu szwajcarii.

Data: 2018-09-29 07:42:25
Autor: Pajdak
Schetyna grozi sędziom, lodzik pod celą
Zaszczany UB-ek  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

Jak na razie to twój Schetyna grozi sędziom,

Którym sędziom? Tym uczciwym czy łajdakom liżącym tyłek PiS-owi?
Co słychac u Stacha Piotrowicza, przymusem wcielonego do egzekutywy PZPR?

że jak kiedyś wygra to się odchami.

Jak każdy zauważy najwieksze CHAMY to elektorat PiS.
Motłoch bez wykształcenia. Ciemnota odymiona toruńskim kadzidłem
Ty jesteś tego najlepszym przykładem jako PZPR-owski psychol!

Pisiory potraktowali prosto waszych skorumpowanych sędziów,

Podaj przykłady tych skorumpowanych?
Możesz zacząć od kogoś obecnie kręcącego się przy Ziobrze.

nie bawią się w podchody i haki jak wasze POsrańcy,

Metody stalinowskie - twoje ukochane.

zasadzili im kopa i tylko kwik i smród po całej UE się rozszedł tyle z
nich zostało.

Kiedyś staniesz przed swoim PiS-owskim sędzią i zasunie ci kopa. Nawet nie
zdążysz kwiknąć! Pójdziesz do pierdla za swoją UB-ecką przeszłość.

Jeszcze kilku waszych niedobitych sędzin próbuje coś tam dla was ugrać

Pozostali przeszli na stronę PiS ze strachu ;-)))

ale raczej już im wiele dni pierdzenia w stołek nie zostało,

https://www.youtube.com/watch?v=Rh6qnW03L5g

ten cały wasz mafijny układ sędziowski POsrańców powoli przestaje istnieć.

POwstaje mafijny układ sędziowski PiSdziaków. Posłusznych i Skorumpowanych.

Wam POsrańcom w końcu zostanie telefon

A co po tobie pozostanie? Jeno smród! ;-)))

ale żaden skorumpowany przez was sędzia nie odbierze,

Który z sędziów (zwolenników PO) jest/był skorumpowany?

pozostanie wam dzwonić ale z pierdla raz dziennie

http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka-cd/

http://wyborcza.pl/7,75398,23843905,marek-suski-o-sledztwie-cba-w-radomiu-korupcja-w-pis-to-robota.html

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/stanislaw-kogut-cba-podejrzewa-senatora-pis-o-korupcje,artykuly,420741,1.html

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-senator-stanislaw-kogut-zawieszony-w-prawach-czlonka-pis-jes,nId,2479636

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-12-19/cba-zatrzymalo-syna-senatora-pis-korupcyjne-sledztwo-na-duza-skale/

https://dorzeczy.pl/obserwator-mediow/73329/Uslyszal-zarzuty-korupcyjne-PiS-wyrzucil-go-z-partii.html

https://www.wprost.pl/kraj/10145061/wojt-gminy-bielice-usuniety-z-pis-za-zarzuty-korupcyjne.html

http://jacekq.pl/2018/09/04/mega-korupcja-a-la-pis/

https://www.bankier.pl/forum/temat_re-korupcja-pgz-w-tle-bartek-misiewicz-brawo-pis,28039843.html

https://gol24.pl/syn-senatora-pis-skazany-za-korupcje-w-pilce/ar/293936

https://crowdmedia.pl/pograzy-ich-afera-korupcyjna-prominentni-politycy-pis-zamieszani-w-uklad-na-gigantyczna-skale/

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103094,23368387,niezwykla-lapczywosc-piatek-o-podejrzeniach-korupcyjnych.html

Skorumpowani i co?
Jedyna kara to wyrzucenie z partii.

Co słychać u senatora Koguta?

i specjalinie 4u

http://trybuna.info/2018/09/05/me/

aby starej się poskarżyć jak was w dupę jebią bo wam mydło wypadło.

Widzę, że znasz to z autopsji.
Pewnie do dzis uwielbiasz mydełko w swoim odbycie! ;-)))

Nie pozdrawiam z Frankfurtu ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-29 02:18:43
Autor: Zenek Kapelinder
Schetyna grozi sędziom, lodzik pod celą
Nikt cie tu pizdziak nie slucha. Podpal sie w protescie, bedziesz mial 15 sekund w mediach. Dotrzesz z przeslaniem do milionow.

Data: 2018-09-28 15:03:35
Autor: Pajdak
UB-ek zaszczany "Lodzik Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pol7il$1moq$1gioia.aioe.org...
W dniu 28.09.2018 o 09:30, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Paczpan, mnoża sie jak króliki w twoim łbie ;-)))

Tempo jakim produkujesz tutaj posty ze swoich kilkudziesięciu kont

W twoim śmierdzącym łbie ofkorse!

jest odwrotnie proporcjonalne do poparcia społecznego twoich POsrańców.

POsrane to ty masz we łbie.

Czasami można odnieść wrażenie,

Co ćpasz cioto?

że to ciągle zwiększająca się ilość postów przyczynia się na spadek poparcia dla twojej PO,

No paczpan, w tvn podalli ze Pis własnie traci POparcie!

jakby twoja tępota zrażała ludzi do twoich idoli.

PiS-owski motłoch jak czarna zaraza!

Każdy

Czyli PiS-owski głąb...

patrząc na debili takich jak ty

Np paczpan, twoja familia się ujawniła!

prącymi mimo wszystko za POsrańcami.

Co u Rydzka? Dostał znów swoje miliony?

Mimo, że ci już od dawna wam szczają w oczy,

Ja robie to nieustannie, obsrtwam cie a ty jesteś twardy! ;-)))

a wy nadal, że deszcz pada.

Akurat w Petah Tikwa jest piekna pogoda ;-))))

Ostatecznie przekonuje się jakim trzeba być skończonym kretynem

Takim jak ty nie jest chyba nikt!

aby oddać na twoich POsrańców głos.

daj głos kundlu! Miche dostaniesz!

W takim tempie, za dwa lub trzy tygodnie

Jak dotą złodzieje kontenerów PCK leca na łeb! ;-)))

twoje PO spadnie poniżej progu wyborczego,

Chyba twoje SLD ;-)))

a cała psp będzie zasrana

Jak dotad sracie w kalesony ty, zenus, u2 i jakis palant pierdzigroch.

twoimi desperackimi żałosnymi postami produkowanych codziennie z kilkuset twoich kont.

Z milionow! Z milionów! Ty się dziadek lecz!

--
Pajdak

Data: 2018-09-28 14:52:06
Autor: Pajdak
UB-ek zaszczany "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pokiek$c9v$1gioia.aioe.org...
Schetyna grozi sędziom, którzy wydali niekorzystny dla PO wyrok: Zapamiętamy i zapiszemy nazwiska

Gdzie masz głąbie, że grozi? Że zapamięta. Twoje tez zapamietamy! Pójdziesz do dołu z wapnem razem z zenkiem. Dwie cioty wreszcie razem! ;-)))

--
Pajdak

Schetyna grozi sędziom, którzy wydali niekorzystny dla PO wyrok: Zapamiętamy i zapiszemy nazwiska