"Schetyna kazał całować się w rę kę"

Data: 2009-10-10 00:30:49
Autor: razor
"Schetyna kazał całować się w rę kę"
http://tiny.pl/hql3m
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

--
razor

Data: 2009-10-10 00:02:36
Autor: Hans Kloss
Jeszcze 2 latka i będzie mógł nas w dupę pocałować.
J-23

Data: 2009-10-10 07:23:04
Autor: HaMMeR
razor wrote:
http://tiny.pl/hql3m
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) -
www.obnie.info

Tusk popelnil dwa bledy, ktore go zmiota, uwalil Kaminskiego, ktory umiejetnie
akceptowany przez Tuska bylby jego doskonala bronia dyscyplinujaca niepokornych we wlasnej partii i dal Schetynie przewodzenie klubem parlamentarnym, co dla niewyzytego ambicjonalnie polityka, bezwzglednego w metodach i umiejacego rozgrywac relacje personalne na swoja korzysc, jest doskonala baza, w ktorej przygotuje sie do ostatecznego ataku na wrogow.
Dla Schetyny nie ma juz innego rozwiazania. Jest to sytuacja identyczna, do tej, jaka powstala pod koniec rzadow Millera, gdzie ten ostatni 'awansowal' Krzysztofa Janika z Ministra na przewodniczacego klubu, ale gdy tylko nadazyla sie okazja, to Janik ,wbil mu noz w plecy' dobijajac millerowe premierostwo.
Sa pewne prawa, ktorymi sie rzadzi polityka i jesli taki Tusek nie potrafi sie uczyc korzystajac z doswiadczen poprzednikow, to sam bedzie doswiadczal tych nauk na wlasnym grzbiecie, czego mu szczerze zycze!

Data: 2009-10-10 10:40:18
Autor: awe

Użytkownik "razor" <abubu@4you.pl> napisał w wiadomości news:haodio$rs9$1news.dialog.net.pl...
http://tiny.pl/hql3m
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

--
zwyczaje jak na mafie przystalo. schetyna wzorowal sie na ojcu chrzestnym...glupolom z PO poprzewracalo sie we lbach
awe

Data: 2009-10-10 14:06:13
Autor: heŽsk
On Sat, 10 Oct 2009 00:30:49 +0200, razor <abubu@4you.pl> wrote:

http://tiny.pl/hql3m
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

 byle pismak w pepegach pod wplywem zaciagniecia prochow po przekatnej
 stolu bilardowego pisze co tam mu sie mani a ty brzytwo zerdzewiala
 mu wierzysz? a gdyby napisal, ze robil to roman1% ? ;o)))

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-10 14:12:52
Autor: matador
heŽsk pisze:

  a gdyby napisal, ze robil to roman1% ? ;o)))

1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy

2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki,
zwiększymy emerytury i renty
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg
ekspresowych, mostów i obwodnic
4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki
medycznej i zlikwidujemy NFZ
5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy
z ulgą prorodzinną, zlikwidujemy ponad 200 opłat
urzędowych
6. Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012
7. Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku
8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli
wracać do domu i inwestować w Polsce
9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy
Internet
10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.

;-)

matador.

Data: 2009-10-10 14:15:05
Autor: Slawomir Stoff

"matador" <matador@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hapub4$6ra$2nemesis.news.neostrada.pl...
heŽsk pisze:

[...]

  toje dobre.  tak cza zawsze gadac!

  ar

Data: 2009-10-10 16:35:20
Autor: heŽsk
"Schetyna kazał całować się w rękę"
On Sat, 10 Oct 2009 14:12:52 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy

 na tle kryzysu i tak wyladowalismy na 4 lapy kota kaczynskiegp

2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki,
zwiększymy emerytury i renty

 no i co? wlasnie to robia.
3. Wybudujemy nowoczesną sieć autostrad, dróg
ekspresowych, mostów i obwodnic

j.w. kaczynscy mieli wybudowaqc 3 mln mieszkan...

4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki
medycznej i zlikwidujemy NFZ

tyle, ze pisowski prezydent wetuje co sie da...

5. Uprościmy podatki - wprowadzimy podatek liniowy
z ulgą prorodzinną, zlikwidujemy ponad 200 opłat
urzędowych

 j.w.
6. Przyspieszymy budowę stadionów na Euro 2012

 j.w.

7. Szybko wypełnimy naszą misję w Iraku

wlasnie. a prezio i tak nie podpiusze by chlopcy wracali...

8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będą chcieli
wracać do domu i inwestować w Polsce

i to robia.

9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy
Internet

i to jest robione

10. Podejmiemy rzeczywistą walkę z korupcją.

;-)

  cba pod wodza pisowskiego ministra dwoi i troi by znalezc haka  na rzad i po. nie udalo sie im zlapac nikogo! jedyne sukcesy to
 prowokacje.  TAK WIEC JAK ZRAD MA WALCZYC Z KORUPCJA
 kiedy minister do tego powolany walczy z rzadem? dodam ze minister
 bedacy na zoldzie pis. --

Data: 2009-10-10 09:28:44
Autor: Hans Kloss
On Oct 10, 4:35 pm, heŽsk < bigbred...@interia.pl> wrote:

  cba pod wodza pisowskiego ministra dwoi i troi

Nie musi się dwoić troić ani pięciorzyć, ta swołocz nawet się przecież
ze swoimi machlojami specjalnie nie kryła. Banda pełoskisch
skurwysynów poszła do polityki po to żeby kręcić lody i o tym
wiedzieli wszyscy przytomni obywatele naszego kraju. I lody zgodnie z
przewidywaniami były kręcone, a zgłaszanie pretensji do tego który ów
proceder wyciągnął na światło dzienne to jedynie dowód szczególnego
kurewstwa umysłowego.
J-23

Data: 2009-10-11 09:19:57
Autor: ''heŽsk''
"Schetyna kazał całować się w rękę"
On Sat, 10 Oct 2009 09:28:44 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

On Oct 10, 4:35 pm, heŽsk < bigbred...@interia.pl> wrote:

>   cba pod wodza pisowskiego ministra dwoi i troi

Nie musi się dwoić troić ani pięciorzyć, ta swołocz nawet się przecież
ze swoimi machlojami specjalnie nie kryła.

 tzn kto? mariusz kaminski ?

Banda pełoskisch skurwysynów poszła do polityki po to żeby kręcić lody
i o tym wiedzieli wszyscy przytomni obywatele naszego kraju.

 czyli jedynie elektorat pis. wielbiciele "talentu" blizniakow.

I lody zgodnie z przewidywaniami były kręcone,

 np NFOZ, Telegraf. N'est pas?

a zgłaszanie pretensji do tego który ów proceder wyciągnął na światło dzienne to jedynie dowód szczególnego  kurewstwa umysłowego.

 trzeba byc wyjatkowo naiwnym by wierzyc, ze cba realizuje inne cele
 niz POLECENIA jaroslawa kaczynskiego. --

Data: 2009-10-11 13:43:24
Autor: Hans Kloss
''heŽsk'' <coza&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a): Daj sobie juz spokój z palikoceniem, znawco rymów częstochowskich
 trzeba byc wyjatkowo naiwnym by wierzyc, ze cba realizuje inne cele
 niz POLECENIA jaroslawa kaczynskiego.

No i cóż trollu? Jeżeli owo rzekome "polecenie" dotyczyło wykrycia i
ujawnienie lodziarstwa, kolesiostwa i złodziejstwa w rządzącym obozie TO CO W
TYM ZŁEGO? Pytam wyraźnie trollu, co złego widzisz w wykazywaniu ze złodziej i
oszust jest złodziejem i oszustem? To tylko chyba ze złodziejami i oszustami
okazali się twoim  polityczni idole w zwiazku z czym odkąd się dorwali do
władzuchny to trollujesz tu bez opamiętania.
J-23

Data: 2009-10-11 16:25:55
Autor: cirrus
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hasnds$do4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak u Kalego- swój złodziej dobry, u przeciwnika wykryć.

--
stevep

Data: 2009-10-11 15:15:42
Autor: Hans Kloss
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Jak u Kalego- swój złodziej dobry, u przeciwnika wykryć.

A od czego palantuniu w demokratycznym kraju jest opozycja jak nie od
pilnowania władzuchny?
Zresztą o ile mnie pamięc nie myli to stuskoidy wręcz wyłaziły niedawno ze
skóry żeby tez coś wykryć "u przeciwnika". Efekty owych starań są znane- jedna
sztuka laptopa i jedna sztuka dorsza. Czyli akurat tyle żeby ryzy wytrzeszcz i
jego gromadka stali się pośmiewiskiem połowy kraju.
J-23
PS: Propełowca kop z gumowca!

Data: 2009-10-11 17:38:48
Autor: CYC

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hassqu$662

J-23
PS: Propełowca kop z gumowca!

a pisowca jeb z bykowca .

Jak widzisz tez jestem poeta .

cyc

Data: 2009-10-11 16:15:35
Autor:
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Jak widzisz tez jestem poeta .

taki z ciebie poeta jak i rabin :)))

Data: 2009-10-11 16:17:43
Autor:
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
Jak u Kalego- swój złodziej dobry, u przeciwnika wykryć.

o Matko Boska, a nie mecz sie juz neandertalczyku bo z pustego czerepa to i
Salomon nic nie naleje>

Data: 2009-10-10 16:56:12
Autor: matador
heŽsk pisze:

[...]

Hesk - ty się na pewno DOBRZE czujesz ?
Skoro w Rządzie jest korupcja, to siłą rzeczy CBA walczy z Rządem a Rząd z CBA. Tylko, że to CBA realizuje ustawę o CBA. A co realizuje Tusk ?

matador.

Data: 2009-10-10 17:39:42
Autor: Slawomir Stoff

"matador" <matador@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:haq7e5$mjq$1atlantis.news.neostrada.pl...
heŽsk pisze:

[...]

  wlasny wizerunek przyszlego prezydenta najjasniejszej?

  ar

Data: 2009-10-11 09:19:57
Autor: ''heŽsk''
"Schetyna kazał całować się w rękę"
On Sat, 10 Oct 2009 16:56:12 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

> [...]
>  prowokacje.  TAK WIEC JAK ZRAD MA WALCZYC Z KORUPCJA
>  kiedy minister do tego powolany walczy z rzadem? dodam ze minister

 a w czym masz problem ? ;o)

Skoro w Rządzie jest korupcja,

  tak, a gdzie ?

to siłą rzeczy CBA walczy z Rządem a Rząd z CBA. Tylko, że to CBA realizuje ustawę o CBA.

 CBA realizuje POLECENIA braciszkow blizniakow.

A co realizuje Tusk ?

 program. jak pozbyc sie blizniakow z polityki.

Data: 2009-10-11 09:41:46
Autor: matador
''heŽsk'' pisze:

A co realizuje Tusk ?

 program. jak pozbyc sie blizniakow z polityki.

W którym punkcie realizacji "programu" znajduje się obecnie Tusk:
#1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy

#
?

:-)))))))))

matador.

Data: 2009-10-11 09:45:52
Autor: ''heŽsk''
"Schetyna kazał całować się w rękę"
On Sun, 11 Oct 2009 09:41:46 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  program. jak pozbyc sie blizniakow z polityki.

 11. pozbycie sie debili z polityki

Data: 2009-10-11 05:48:30
Autor: Hans Kloss
On 11 Paź, 09:45, ''heŽsk'' <coza bigbred...@interia.pl> wrote:

 11. pozbycie sie debili z polityki

Nie mów, tusek z załogą podają  się hurtem do dymisji??
J-23

"Schetyna kazał całować się w rę kę"