Schetyna mowil ze w dwie doby poradzili by sobie z pomoca dla ludzi

Data: 2017-08-20 04:55:43
Autor: Zenek Kapelinder
Schetyna mowil ze w dwie doby poradzili by sobie z pomoca dla ludzi
Po dwoch dniach wystapil by w tv i powiedzial ze ludzie powinni byc ubezpieczeni.

Data: 2017-08-20 14:03:27
Autor: Lord z Donate
zenuś mowi ze w dwie doby poradzili by sobie z pomoca dla ludzi
W O N !!!

Data: 2017-08-20 14:16:25
Autor: A. Filip
Nadanie tytułu szlacheckiego "won" ;-)
"Lord z Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w
wiadomości
Po dwoch dniach (Schetyna) wystapil by w tv i powiedzial ze ludzie
powinni byc ubezpieczeni.

W O N !!!

Tylko won a nie graf(ini)?  SKNERA! ;-)

Data: 2017-08-20 17:55:16
Autor: Lord z Donate
!!Re: Nadanie tytułu szlacheckiego "won" ;-)
S P A D A J ! ;-)

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+zoamj3v52f-h8k0@buntownik.pl...
[...]

-- A. Filip

Data: 2017-08-20 14:10:37
Autor: A. Filip
Schetyna mowil ze w dwie doby poradzili by sobie z pomoca dla ludzi [humor]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Po dwoch dniach wystapil by w tv i powiedzial ze ludzie powinni byc ubezpieczeni.

No chyba TO by wymyślił szybciej niż w dwa dni ;-)

Data: 2017-08-20 05:34:40
Autor: Zenek Kapelinder
Schetyna mowil ze w dwie doby poradzili by sobie z pomoca dla ludzi [humor]
Ale tylko wtedy jak by mu Rysiek jebaka pomogl.

Data: 2017-08-20 17:59:26
Autor: Lord z Donate
kogutek mowil ze w dwie doby poradzili by sobie z pomoca dla ludzi [humor]
psikutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:acbf1ff1-e827-41b1-8ab5-954c33fb4637googlegroups.com...
Ale tylko wtedy jak by mi Rysiek jebaka renkom pomogl.

Schetyna mowil ze w dwie doby poradzili by sobie z pomoca dla ludzi