Schetyna powiedz kto wyzwolił Westerplatte? Czy Ukraińcy byli pierwsi.

Data: 2015-02-02 19:00:46
Autor: boukun
Schetyna powiedz kto wyzwolił Westerplatte? Czy Ukraińcy byli pierwsi.
~TW Bolek 24 minuty temu

Schetyna powiedz kto wyzwolił Westerplatte? Czy Ukraińcy byli pierwsi.

~tatek 10 minut temu

wy pier...... pasożyty , niemoty i nieroby z tego msz-tu . Kogo wy reprezentujecie ? Oddawać casę.

~muchomorek98 9 minut temu

to kto nas wyzwolił Rosjanie czy Amerykanie. Dobrze że żyją ci co wtedy walczyli bo za 50 lat powiedzą że wyzwolili nas kosmici. Tragedia ale to tak jest jak mgr można zostać za pieniądze wg. zasady ja płace to chcę.

~3r2 9 minut temu

Żydzi judzą Polaków na Rosjan i na odwrót.

jarema67 8 minut temu

Wydawało się , że nie może być na czele MSZ większego głupola niż narcyz Radek . Teraz widzę , że wszystko jest możliwe .

~BERLINER 7 minut temu

HISTORIA jest najbardziej fałszywa - jaki ustrój, rządy taka historia na potrzeby polityków i karmi się ludzi

~BROŃMY POLSKI 6 minut temu

Schetyna do dymisji albo do psychiatry! Jeśli to nie wariat, to wyjątkowy drań! Nie chcemy go w polskich władzach, bo szkodzi Polsce i hańbi Polaków!

Schetyna powiedz kto wyzwolił Westerplatte? Czy Ukraińcy byli pierwsi.