Schetyna zgodzil sie na przyjecie funkcji marszalka

Data: 2010-07-06 12:17:37
Autor: Neko
Schetyna zgodzil sie na przyjecie funkcji marszalka
Pokorny syn. Przyjal tak niewdzieczna funkcje. Poswiecil sie dla narodu.

Cos mi sie wydaje, ze Schetyna bedzie nastepnym do zyrandola. :)

Data: 2010-07-06 04:11:34
Autor: Antenka
Schetyna zgodzil sie na przyjecie funkcji marszalka
Cos mi sie wydaje, ze Schetyna bedzie nastepnym do zyrandola. :)

Tia tylko najpierw trza odstrzelić bobra. Zobaczcie, jakie
konsekwencje rodzi każdy niedobry wybór. Umaczany w niejedną aferę
Schetyna, teoretycznie może zostać p.o. POlszewia zabezpiecza w ten
sposób swoje ciemne interesy. Tfu!

Antenka

Data: 2010-07-06 12:32:39
Autor: awe

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i0uvsm$4u6$1news.onet.pl...
Pokorny syn. Przyjal tak niewdzieczna funkcje. Poswiecil sie dla narodu.

Cos mi sie wydaje, ze Schetyna bedzie nastepnym do zyrandola. :)
-- -- -- -- -- -
no prosze a niedawno byl zamieszany w afere hazardowa. to biskup dal rozgrzeszenie?
awe

Data: 2010-07-06 09:00:34
Autor: Antenka
On 6 Lip, 12:32, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomościnews:i0uvsm$4u6$1news.onet.pl...> Pokorny syn. Przyjal tak niewdzieczna funkcje. Poswiecil sie dla narodu.

> [...]

-- -- -- -- -- -
no prosze a niedawno byl zamieszany w afere hazardowa. to biskup dal

 Bóbr musiała paść przed aferzystą na kolana, by zechciał przyjąć ten
"trudny urząd" z otwartą drogą na Pałac Prezydencki :D

Antenka

P.s. Muszę przyznać, że te polszewickie wykształciuchy to mierni
aktorzy.

Data: 2010-07-06 12:54:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v0jj$789$1news.onet.pl...

[...]

Tak? A co takiego przeskrobał. Miał lewe automaty do gier? Czy jeszcze cuś?

Data: 2010-07-06 13:09:55
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c330b55$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie pamietam juz ale cos tam bylo na rzeczy. zreszta wlasnie na tym to polega ze wiekszosc wyborcow nie pamieta juz. Tusk tez juz nie chcial kandydowac na prezydenta bo wiedzial ze wtamtym czasie by nie wygral a wiec zrezygnowal bo zaczeto by go rozliczac z obietnic. Potem byl wypadek, a potem komorowski a teraz Tusk by wygral - bo ludzie juz nie pamietaja tego kitu. Przypomnieli sobie wczoraj jak okazalo sie ze Komorowski zadnej ze swoich cudownych obietnic nie spelni. No dobrze za 500 dni nie oddamy na niego glosu - tylko co robic z tym gownem w palacu prezydenckim?
Jedni i drudzy sa siebie warci
awe

Data: 2010-07-06 13:35:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v2p1$e96$1news.onet.pl...

[...]

To jest picowska argumentacja. Skradziono komuś rower - jest zamieszany w kradzież roweru.

Data: 2010-07-06 14:02:37
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3314f5$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
wiesz co, moze bzyknij sobie jakas malolate to ci na stare lata moze troche wiecej luzu pojdzie na krzyz bo taki spiety jakis jestes
awe

Data: 2010-07-06 17:13:16
Autor: Dape
Schetyna zgodzil sie na przyjecie funkcji marszalka
W dniu 2010-07-06 13:09, awe pisze:

Tak? A co takiego przeskrobaďż˝. Miaďż˝ lewe automaty do gier? Czy jeszcze
cuďż˝?
-- -- -- -- -- -- -
nie pamietam juz ale cos tam bylo na rzeczy. zreszta wlasnie na tym to
polega ze wiekszosc wyborcow nie pamieta juz.

Nie na tym polega życie pisomakówek: "nie pamiętam już, ale coś tam było na rzeczy" i na tej podstawie oceniacie cały świat, zero wiedzy, zero własnego myślenia tylko "coś tam było na rzeczy".

Data: 2010-07-06 17:34:57
Autor: awe

Użytkownik "Dape" <dape_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0vh6g$ij$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-07-06 13:09, awe pisze:

Tak? A co takiego przeskroba?. Mia? lewe automaty do gier? Czy jeszcze
cu??
-- -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- --
pojebalo cie? a kto by spamietal te ponad 300 afer PO. przeciez to jakies mistrzostwa swiata. musialbym tu siedziec i siedziec i wszystko sledzic i notowac. co to ja jestem prokurator?
awe

Data: 2010-07-06 17:45:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vib3$vho$1news.onet.pl...

[...]

Jeśli nie wiesz, to zamknij szczekaczkę. I skąd wiesz, że to nie ponad tysiąc?

Data: 2010-07-06 17:55:16
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c334fa0$1news.home.net.pl...

[...]

tysiac to moze byc za 1,5 roku - PO szanse rozwinac skrzydla Shcetyna marszalkiem, a ciekawe co maja dla Mirka drzewieckiego? Moze ministerstwo finansow?
awe

Schetyna zgodzil sie na przyjecie funkcji marszalka