Scheuring-Wielgus : Nie jest prawdą, że nawal iłam się jak stodoła

Data: 2017-06-17 10:42:47
Autor: u2
Scheuring-Wielgus : Nie jest prawdą, że nawal iłam się jak stodoła
http://niezalezna.pl/100671-scheuring-wielgus-oswiadcza-nie-jest-prawda-ze-nawalilam-sie-jak-stodola

,,W związku z pojawiającymi się w mediach społecznościowych nieprawdziwymi informacjami na mój temat, pragnę poinformować opinię publiczną o braku jakichkolwiek podstaw do oszczerczych i niezgodnych z prawdą publikacji na mój temat" - napisała w oświadczeniu opublikowanym na Twitterze poseł Nowoczesnej, Joanna Scheuring-Wielgus. Pismo ma związek z pogłoskami pojawiającymi się w mediach społecznościowych o weselu pod Białymstokiem, na którym bawiła się parlamentarzystka. Jej zachowanie miało bardzo odbiegać od parlamentarnego.

10 czerwca ślub brał Krzysztof Truskolaski, poseł Nowoczesnej, syn prezydenta Białegostoku Tadeusza Truskolaskiego (wspieranego przez PO). Był mercedes zaparkowany przed białostocką farą i wielka pompą.

[...]

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Scheuring-Wielgus : Nie jest prawdą, że nawal iłam się jak stodoła