Schizo (z artystką Peszek w tle)

Data: 2013-02-22 09:17:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Schizo (z artystką Peszek w tle)
No i dostało się radiowej Trójce. Za artystkę Peszek. Oto zbulwersowany obrotem sprawy patriota i obywatel Najjaśniejszej Najśmieszniejszej, poczynił obywatelski donos na łamach satyrycznego portalu wPolityce.

„Drogie ulubione Redakcje wSieci i wPolityce, zwróćcie uwagę proszę, na lansowaną (…) w radiowej Trójce piosenkę Marii Peszek “Sorry Polsko…”. To istny Hymn Leminga. Zdębiałem słysząc tę histeryczną apoteozę nihilizmu. Tak, tak, wiem, że p. Peszek nie raz przekraczała granice żenady, ale ten “utwór” przebija wszystko“.

Pod donosem podpisał się nijaki Marek Czech. Wedle mojego oglądu jest tak… Po pierwsze to żaden tam Czech tylko Karnowski jeden z drugim na kolanie ten list spłodzili, że niby to głos ludu i sumienie zatroskanych czytelników się odezwało. Więc bez takich naiwnych ściem proszę.

Po drugie, to doprawdy skandal z tą Peszek. Bo tak zasłużony dla narodu, Polski i niepodległości arysta scen dramatycznych Jan Pietrzak, ni kuta nigdzie nie jest puszczany, nawet w zaszczanym radiowęźle. No prawdziwy to peszek mówiąc wprost! A bidok naprawdę cienko przędzie, głodem przymiera i nie stać go nawet na nowego Jaguara, tylko jakims używanym jeździ. Za komuny było zdecydowanie lepiej, każde radio na wyścigi pana Janka grało, nawet KC rozkazów nie musiało dawać.

No i po trzecie wreszcie, chciałbym podziękować wPolityce za opublikowanie pełnego tesktu piosenki Peszek pt. „Sorry Polsko“,  bo dzięki temu dotarło do mnie, że to zajebisty tekst i całkiem spoko piosenka. Żeby jeszcze tak Pospieszalski zagrał tam na basie, to byłoby prima sort i miodzio jednym słowem.  Kocham schizopatriotów!

http://tiny.pl/h243g

Data: 2013-02-22 10:19:44
Autor: leszek niewiadomski
Am 22.02.2013 09:17, schrieb Bogdan Idzikowski:
[...]

Polecam tez http://www.youtube.com/watch?v=wk6sZirAZ9o
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-02-22 19:07:10
Autor: mkarwan
Schizo (z artystką Peszek w tle)
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:512729b1$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Schizo (z artystką Peszek w tle)