Schizofrenia Kaczynskiego zaostrza sie !

Data: 2010-07-15 09:40:38
Autor: konus
Schizofrenia Kaczynskiego zaostrza sie !
Kazden dzien potwierdza postawiona przez fachowcow -lekarzy diagnoze o psychicznej chorobie Kaczynskiego ,ba , dowodzi tego , ze choroba sie rozwija i wyrzadza w mozgu pisofurera coraz wieksze spustoszenie .
Tylko czlowiek chory na umylse moze nazywac " sciganiem sie " fakt , ze oficjalna kolumna rzadowa z premierem wyprzedzala wynajaty prywatny autobus bratem |" poleglego meczenska smiercia L.Kaczynskiego .
Jaroslaw schizofreniczny uwazal , ze sam fakt bycia bratm prewzydenta upowaznia go do tego aby kolumny rzadowe dawaly mu pierwszenstwo na drodze a moze uwaza  , ze samo nazwisko Kaczynski jest dostatecznym powodem aby wszyscy lacznie z premierem ustepowali mu miejca i dawali piertwszenstwo . Tazkie stanowisko niedziwi wobec toczacej Kaczynskiego choroby , ta bowiem objawia sie rowniez tym , ze chory potrafi uznawac sie za faraona , Napoleona , czy cesarza a wtedy oczekiwania sa adekwatnedo "zajmowanego stanowiska " .
Tom schizofrenia . Pisowcy przyjmijcie to do wiadomosci .

kwakwa

Data: 2010-07-15 01:44:48
Autor: zbig
On 15 Lip, 09:40, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
[...]

To jednak ty cycu. Nie oduczyłeś się pisać po wsiowemu "każden".
Raff miał rację.

Data: 2010-07-15 16:48:43
Autor: konus

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fa5a627f-253e-419f-a116-cac3a8f1d10cd16g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Bardzo powszechny zwrot w niektorych regionach Polski i nie widze w tym nic nadzwyczajnego .Pewnie n iepoprawny ale zwyczajowo przyjety jak wiele innych ktorych w slowniku nie znajdziesz .
Mnie tam wszystko jedno jak mnie bedziesz nazywac . Moge byc nawet swietym tureckim , kardynalem , lub murzynem z Madagaskaru . Co z tego wynika ? . Czy bedac cycem staje sie mniej lub bardziej wiarygodny ? , madrzejszy ? , glupszy ? . Czy ten domniemany cyc ma sie moze czegos wstydzic , ze powinien unikac swojego nicka ? Po lekturze wielu postow w ktorych dotad nie spotkalem postu cyca , moge jednak smialo zalozyc , ze nie powinien miec takich obaw . Przy jakichs  awe , hamerach  , J23 i kilku innych , nie sadze aby znalzl sie ktos, kto moglby sie wstydzic swoich postow .
Dlaczego wiec gdybym byl domniemanym cycem , mialbym sie ukrywac ? przeciez gorzej niz jest na grupie z nim byc juz nie moze !.

kwakwa

Data: 2010-07-15 10:05:36
Autor: abc
Odwracanie znaków
Podstawowa metoda antypolskich i antykatolickich oszczerców to odwracanie
znaków - zło przedstawiać jako dobro, a dobro jako zło. Np. legalną aborcję
przedstawia się jako dobro, a ochronę życia dzieci poczętych - jako zło.

Przy użyciu tejże metody tworzy się klimat sprzyjający zbrodni.  Jak pokazał
przebieg procesu toruńskiego, nasłuchawszy się w telewizorze o "seansach
nienawiści" organizowanych przez ks.Popiełuszkę,  kpt.Piotrowski z SB nie
mógł już tego dłużej znieść i zlikwidował "siejącego nienawiść
nienawistnika".

Podobnie jak niegdyś demonizowano ks. Popiełuszkę, teraz demonizuje się
Jarosława Kaczyńskiego i o. Rydzyka.  Każdy kto przykłada do tego rękę i
tworzy klimat sprzyjający
zbrodni powinien się zastanowić jak będzie żył z wyrzutami sumienia jeśli z
Jarosławem Kaczyńskim lub o. Rydzykiem stanie się to samo co z ks.
Popiełuszką.

Data: 2010-07-15 10:38:34
Autor: Zahir
Odwracanie znaków

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3ec151$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie stawiaj na jednej szali ks.Popiełuszko i chorego z nienawiści pieniacza, prezesa PiS.
Nie mam nic do Rydzyka. To nie mój problem. Sianie nienawiści, skłócanie społeczeństwa,
podżeganie, kłamstwa to metody walki o WŁADZĘ!

Data: 2010-07-15 01:45:32
Autor: DJ MC Donald Musk
Odwracanie znaków
On 15 Lip, 10:38, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4c3ec151$0$19181$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

społeczeństwa,
podżeganie, kłamstwa to metody walki o WŁADZĘ!

Gazecie wyborczej zawsze chodzilo o wladze!

Data: 2010-07-15 10:48:59
Autor: Zahir
Odwracanie znaków

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:b58525a7-ab4b-4d32-9d92-9f1af41e5bff5g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

społeczeństwa,
podżeganie, kłamstwa to metody walki o WŁADZĘ!

Gazecie wyborczej zawsze chodzilo o wladze!

Nie bardzo wiem o co ci chodzi z tą gazetą. Możesz doprecyzować?

Zahir

Data: 2010-07-15 01:51:10
Autor: DJ MC Donald Musk
Odwracanie znaków
On 15 Lip, 10:48, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b58525a7-ab4b-4d32-9d92-9f1af41e5bff5g2000yqz.googlegroups.com....
> [...]

Gazecie wyborczej zawsze chodzilo o wladze!

Nie bardzo wiem o co ci chodzi z tą gazetą. Możesz doprecyzować?

cyt: "Sianie nienawiści, skłócanie > społeczeństwa,
podżeganie, kłamstwa to metody walki o WŁADZĘ!"

Gazecie Wyborczej zawsze chodzilo o wladze.
Czego nie rozumiesz?

Data: 2010-07-15 10:56:05
Autor: Zahir
Odwracanie znaków

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:05abf2c3-1c93-4e1f-950e-8b091386c6bcq12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Niby w jaki sposób gazeta miała zdobyć władzę? To wyżej to metody prezesa PiS. Walki o REALNĄ władzę.

Zahir

Data: 2010-07-15 10:56:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Odwracanie znaków

[...]

Gazeta Wyborcza chciała zawsze zostać prezydentem lub premierem.

Data: 2010-07-15 07:58:21
Autor: Pit Ram
Odwracanie znaków
On 15 Lip, 10:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:05abf2c3-1c93-4e1f-950e-8b091386c6bcq12g2000yqj.googlegroups.com....

> [...]

Gazecie Wyborczej zawsze chodzilo o wladze.
Czego nie rozumiesz?

Gazeta Wyborcza chciała zawsze zostać prezydentem lub premierem.

Michnik jest wyzej niz prezydent i premier razem!
on jest wyzej niz papiez!

Data: 2010-07-15 16:33:29
Autor: konus
Odwracanie znaków
Nie zmieniaj tytulu nie swojego watku pseudokatolicki  chamie .

kwakwa

Schizofrenia Kaczynskiego zaostrza sie !