Schizofrenia w Play

Data: 2014-12-05 23:44:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Schizofrenia w Play
Będąc w Gołdapi aktywowałem starter internetowy Play, ale
choć telefon w Play pracował, starter zaskoczyć nie chciał.

Następnie spróbowałem zarejestrować numer telefonu w gołdapskim
salonie Play. Starter został zarejestrowany, zobaczyłem numer
telefonu (ze startera) i w aplikacji mobilnej Play (obok numeru
zarejestrowanego przed około rokiem), i po zalogowaniu się do
Play24... Skoro te kroki miałem już za sobą a wychodzące rozmowy
zostały zawieszone z uwagi na przekroczenie czasu życia startera,
skierowałem się q salonowi Orange, gdzie zleciłem przeniesienie
tego numeru.

Po kilku dniach nadal numer należał do Play, nie do Orange
a ja miałem nadal sprawny numer w Orange, który po jakimś
czasie nawet doładowałem punktami, które uległy zamianie
na dwie pięciozłotówki...

Dziś, mając chwilę wolnego czasu zajrzałem do salonu Play -- okazało
się, że numer nie jest zarejestrowany, a żeby go zarejestrować,
muszę go odwiesić, czyli -- zasilić...

Na numerze mi zależy, więc mam dylemat.

Play ma u mnie porąbane!!!

Na dodatek w Gołdapi powiedziano mi, że 9 pln to minimum,
jakie mam dopłacić do numeru dawno zarejestrowanego w Play,
aby mieć na 30 dni internet do tego numeru.

Orange dał starter za free, jeśli nie liczyć straconego czasu
i zyskanego doświadczenia, zaś Play niejako okradł ze startera,
jeśli nie liczyć nadmiaru, jaki wpłaciłem, aby mieć net. Mogłem
(jak później okazało się) zapłacić 5 pln i mieć 300 MB na 30 dni.
Wykorzystałem około 150 MB z kupionego gigabajta.

-=-

I już wiem, dlaczego Play, mimo tak atrakcyjnych ofert, przegrywa z Orange. :)

-=-

Rzekomo niezarejestrowanu numer nadal widzę po zalogowaniu się
do Play, mogę zasilić ten numer, mogę sprawdzić jego stan itd...

Schizofrenia w Play