Schodami na Rysy

Data: 2016-09-02 13:30:01
Autor: Marek
Schodami na Rysy
stefan napisał:

A ja się pytam: Kiedy nareszcie wyasfaltują wygodną drogę na Giewont. To nie do pomyślenia, aby w XXI wieku chodzić po górach jak 150 lat temu!

Szydzisz szyderco, ale Słowacy dali ciała. Schody to rażąca dyskryminacja
sprawnych inaczej. I na dodatek pochylnia dla wózków byłaby ciut tańsza,
co dla przeciążonego socjalizmem budżetu UE ma teoretycznie znaczenie.

--
Marek

Data: 2016-09-04 23:26:14
Autor: Henek Dąbrowski
Schodami na Rysy
W dniu 2016-09-02 o 22:30, Marek pisze:
stefan napisał:

[...]

Myślę że my powinniśmy postawić koło Moka katapultę ( a dla spragnionych mocniejszych wrażeń balistę )
--
-- --
Pzdr Henek

Data: 2016-09-05 01:00:20
Autor: stefan
Schodami na Rysy
stefan napisał:

[...]

O Boziu, ręka mi się omskła, Prezes rozmazany na Cubrynie, to by było...!!!
:) :)
pozdr
Stefan

Schodami na Rysy