"Schody do nieba"

Data: 2019-09-08 12:46:19
Autor: Runt
"Schody do nieba"
https://wpolityce.pl/smolensk/458950-znowu-prowokacja-pod-pomnikiem-smolenskim

"Moją uwagę przykuł duży wieniec, świeży, musiał być pozostawiony jeszcze tego samego dnia, przy którym starsza Pani siłowała się próbując usunąć z niego oprawiony w ramki napis, którego zdjęcie załączam. Wokół zebrała się spora grupa ludzi, obrazek był przymocowany grubym drutem z 4 stron, zakręconym na drzewcach wieńca tak, ze był bardzo trudny do usunięcia gołymi rękami. Wobec treści napisu z obrazka postanowiłem pomoc tej kobiecie, i zerwałem druty. Obrazek był specjalnie tak zamocowany aby nie można go było zerwać jednym ruchem. Wartość wieńca wyceniam na ok 500 zł. Kwiaty pozostały nie naruszone i spoczęły pod pomnikiem -- napisał mężczyzna. Co znajduje się na tabliczce, która wywołała oburzenia pana Michała? "Pamięci 95 ofiar Lecha Kaczyńskiego, który ignorując wszelkie procedury nakazał pilotom lądować w Smoleńsku w skrajnie trudnych warunkach. Spoczywajcie w pokoju. Naród polski.Dołączono też hasło: Stop kreowaniu fałszywych bohaterów."

"Jak widać pomnik kole w oczy i wciąż przeszkadza. Wystarczy przypomnieć chociażby jeżdżenie na hulajnogach po pomniku. W świetle wielu podobnych wydarzeń można sobie wyobrazić, co może dziać się na Placu Piłsudskiego, jeśli obóz Zjednoczonej Prawicy przegra jesienne wybory."

Co może się dziać? PiS-owcy, uchylcie rąbka tajemnicy.

--
Runt

"Schody do nieba"