Schronisko Żarskie

Data: 2010-06-23 23:59:15
Autor: tikan
Schronisko Żarskie
Witam

Mam pytanie - czy ktoś miał ostatnio przyjemność/nieprzyjemność korzystać z usług schroniska w Dolinie Żarskiej w Tatrach Słowackich?
W archiwum grupy (2004 rok) można znaleźć niepokojące informacje o tym, że niechętnie przyjmują tam na glebę i proponują w zamian zejście na dół do wsi. Byłbym wdzięczy za wszelkie informacje na temat tego jak jest tam teraz, szczególnie po niedawnej przebudowie. Interesują mnie też ceny noclegów, (znalazłem to, wygląda na aktualne: http://www.tatry.cz/ubytovani/chatysk/chaty-sk.pdf), a szczególnie to, czy z opcji 'nocleharna z vlastnim spacakem' można korzystać normalnie, czy dopiero w sytuacji kiedy nie ma wolnych miejsc w pokojach.

Pozdrawiam
Krzysztof Chmiel

Schronisko Żarskie