Schronisko PTTK na Luboniu Wielkim szuka pracownika

Data: 2010-09-23 16:55:24
Autor: Kuba Terakowski
Schronisko PTTK na Luboniu Wielkim szuka pracownika
Gospodarze Schroniska PTTK na Luboniu Wielkim poszukuj± pracownika (płci
dowolnej) na stałe. Uczciwego, pracowitego, abstynenta. Zainteresowanych prosz±
o kontakt telefoniczny: 604 876110, 12 2748995

Pozdrawiam serdecznie!
Kuba Terakowski

Data: 2010-09-24 16:10:15
Autor: live_evil
Schronisko PTTK na Luboniu Wielkim szuka pracownika
W dniu 23.09.2010 16:55, Kuba Terakowski pisze:
Gospodarze Schroniska PTTK na Luboniu Wielkim poszukują pracownika (płci
dowolnej) na stałe. Uczciwego, pracowitego, abstynenta.
                                               ^^^^^^^^^^^

Powodzenia ĹĽyczÄ™.

--
live_evil

Data: 2010-09-24 16:58:15
Autor: Jawi
W dniu 2010-09-24 16:10, live_evil pisze:
[...]

:) tak Ĺşle to chyba nie jest.
Ale swoją drogą to mi się wydaje czy ja to ogłoszenie już dawno widziałem? Może znaleziony abstynent był "oszukany":)

Data: 2010-09-25 01:38:10
Autor: Grzegorz Kurpanik
On 24 Wrz, 16:58, Jawi <ta...@poufny.pl> wrote:
W dniu 2010-09-24 16:10, live_evil pisze:> W dniu 23.09.2010 16:55, Kuba Terakowski pisze:
> ^^^^^^^^^^^

> Powodzenia życzę.

:) tak Ľle to chyba nie jest.
Ale swoj± drog± to mi się wydaje czy ja to ogłoszenie już dawno
widziałem? Może znaleziony abstynent był "oszukany":)

Przecież wiadomo, że jak nie pije to musi być jaki¶ podejrzany ;)

Data: 2010-09-27 19:15:31
Autor: Zachodni Wiatr
Grzegorz Kurpanik pisze:
[...]

Wymagania zai¶cie drakońskie :)begin:vcard
fn:Sex Drag  & Gans
n:;Sex Drag  & Gans
url:http://tinyurl.com/2a376x4
version:2.1
end:vcard

Schronisko PTTK na Luboniu Wielkim szuka pracownika