Schronisko Teryho chata

Data: 2010-07-21 14:55:13
Autor: rig
Schronisko Teryho chata
Chodzę po Tatrach od wielu lat, ale tak się złożyło, że w tych dniach po raz pierwszy nocowałem w schronisku Teryho chata. Chcę się podzielic dobrą opinią o tym, co tam zastałem: sympatyczna obsługa, wręcz troskliwy chatar, porządek, w efekcie dwie dobrze spędzone noce. Warunków (sanitariaty, etc.) i cen nie komentuję - kto chce tam nocować powinien wiedzieć, na co może liczyć. Ważne jednak, że w tych warunkach daje się osiągnąć dobry efekt.
Często czytamy uwagi krytyczne o schroniskach, dlatego chciałem się podzielić także moim pozytywnym wrażeniem.
Pozdrawiam,
rig

Data: 2010-07-22 03:35:27
Autor: Zwolay
Schronisko Teryho chata
Chatar Miro ma generalnie "złą prasę" a tak naprawde to sympatyczny i
fajny facet.

Schronisko Teryho chata