Schronisko na Soszowie w Wisle

Data: 2010-07-27 02:02:26
Autor: SchroniskoNaSoszowie
Schronisko na Soszowie w Wisle
Schronisko na Soszowie w Wiśle (Beskid Śląski) zaprasza w okresie
wakacyjnym.
Cena za nocleg to jedynie 25zł od osoby. Na miejscu do dyspozycji
gości jest bufet turystyczny, czyste łazienki z ciepłą wodą oraz
piękne widoki.

Rezerwacja telefoniczna: tel/fax 033/855-30-46  lub mailowa:
soszow@onet.pl
Blizsze informacje dot. schroniska znajdziesz na naszej stronie:
http://www.schronisko-pttk.pl/

Data: 2010-07-27 12:43:44
Autor: Zbynek Ltd.
Schronisko na Soszowie w Wisle
Witam

SchroniskoNaSoszowie napisał(a) :
Schronisko na Soszowie w Wiśle (Beskid Śląski) zaprasza w okresie
wakacyjnym.

Nie wiem, czy taki kryzys już że ogłaszacie się w Usenecie? Bo zimą,
już po zmroku, jednej osoby nie opłacało się Wam przyjąć. Mimo
nielicznych świateł w oknach i niezbyt pełnej jadalni nie było
jakoby miejsc.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-07-27 13:01:03
Autor: bans
W dniu 2010-07-27 12:43, Zbynek Ltd. pisze:

Nie wiem, czy taki kryzys już że ogłaszacie się w Usenecie? Bo zimą,
już po zmroku, jednej osoby nie opłacało się Wam przyjąć.

Wiesz, pewnie jaśnie państwu narciarzom mógłbyś przeszkadzać  w imprezowaniu ;)

--
bans

Data: 2010-07-27 14:41:26
Autor: Ariel Ciechański (z pracy)
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Zimą to siedzieli jeszcze Murzynowie - ztcw to kilka tygodni temu obiekt
przejeli ludzie prowadzący do tej pory obiekt na Orłowej.
Pozdr.
CAr.

Data: 2010-07-27 18:12:19
Autor: Zbynek Ltd.
Ariel Ciechański (z pracy) napisał(a) :
Zimą to siedzieli jeszcze Murzynowie

Widocznie rasiści ;-)
Byłem tam pod koniec lutego zeszłego roku.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-07-29 10:00:58
Autor: Jawi
[...]

Ech... ogłaszanie się w usenecie jest bardzo, ale to bardzo ryzykowne:))))

Data: 2010-07-29 10:11:56
Autor: bans
W dniu 2010-07-29 10:00, Jawi pisze:

Ech... ogłaszanie się w usenecie jest bardzo, ale to bardzo ryzykowne:))))

Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal, nie sądzę żeby czytali odpowiedzi na swojego posta ;)

--
bans

Data: 2010-08-07 12:41:32
Autor: mprochowski@gmail.com
On 29 Lip, 10:11, bans <g...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Ech... ogłaszanie się w usenecie jest bardzo, ale to bardzo ryzykowne:))))

Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal, nie sądzę żeby czytali

czytam.  Jeśli nastąpiło jakieś faux pa najmocniej przepraszam.
Państwo Murzynowie zeszłej zimy w ogóle nie przyjmowali turystów na
noclegi. Przepracowali w schronisku ponad 30 lat i byli zmęczeni. Sama
praca w bufecie w okresie zimowym potrafi wykończyć. My przygodę na
Soszowie dopiero rozpoczynamy i póki co;) jak najserdeczniej turystów
zapraszamy. Do tej pory gospodarzyliśmy na Orłowej, i Ci co tam byli w
ciągu ostatniego roku mieli okazję nas poznać. i mam nadzieję miło
zapamiętać.
A z ciekawości - czemu ogłaszanie się w Usenecie jest ryzykowne?

Data: 2010-08-07 21:52:03
Autor: solar
W dniu 2010-08-07 21:41, mprochowski@gmail.com pisze:

A z ciekawości - czemu ogłaszanie się w Usenecie jest ryzykowne?

Bo użytkownicy grup nie zawierających w nazwie ogłoszenia/kupię/sprzedam raczej źle reagują na wszelkie reklamy. :)

"Polacy to naród antyklerykałów, którzy jednocześnie z jakiegoś powodu mają zwyczaj tłumnego chodzenia do kościoła."
                                     kat. intelektualista Jerzy Turowicz

Data: 2010-08-07 23:57:08
Autor: Zbynek Ltd.
solar napisał(a) :
[...]

A i nie tylko źle reagują, ale i w opisie grup jest wyraźnie
zapisane, że nie służą one do zamieszczania ogłoszeń marketingowych.
 Z wyłączeniem wyraźnie opisanych w swoich nazwach grup, co wskazałeś.

Internet to nie wolnoamerykanka.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-08-09 11:46:22
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Sat, 07 Aug 2010 23:57:08 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

solar napisał(a) :
[...]

No ładnie i pięknie, ale IMHO informacja że np. w jakimś schronisku
zmieniło się coś - z racji na poprzednie relacje zapewne na lepsze - jest
cenna, nawet jeśli ma kontekst komercyjny. Pewnie że lepiej byłoby dostać
takiego niusa od grupowicza który był, widział, doświadczył na sobie tych
zmian i podzielił się impresją na preclu. Ale kto wie ile na taką relację
trzeba by było czekać? W każdym razie mi takie pojedyncze posty nie wadzą,
zwłaszcza gdy nie są to idiotyczne fałszywki typu "odkryłem fantastyczny
pensjonat" :) Jeśli miałbym się czegoś czepiać to braku jakiegoś taga, i
wyraźnego zaznaczenia że jest nowa ekipa...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2010-08-09 11:52:56
Autor: bans
W dniu 2010-08-09 11:46, Tomasz Sójka pisze:

cenna, nawet jeśli ma kontekst komercyjny. Pewnie że lepiej byłoby dostać
takiego niusa od grupowicza który był, widział, doświadczył na sobie tych
zmian i podzielił się impresją na preclu.

O ja głupi, nie załapałem że przecież tam byłem tydzień temu i nie wszedłem do środka, byłaby impresja :)

http://picasaweb.google.com/artur.goc/2010_08_01CzantoriaStozek#5500462096713941138

--
bans

Data: 2010-08-09 16:12:52
Autor: Zbynek Ltd.

solar napisał(a) :
[...]

Oczywiście masz rację. Dlatego też nikt za bardzo nie objechał
wątkotwórcy :-) W końcu jednokrotne reklamowanie się usług ze sfery
stricte turystycznej, a nie wczasowej jest na tej grupie w miarę OK.

Inaczej też wygląda zaproszenie: przyjeżdżajcie - jest nowa obsługa,
nowy bufet. Gorzej natomiast, jak to zrobił piszący.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-08-27 07:37:04
Autor: mprochowski@gmail.com
Schronisko na Soszowie w Wisle
On 9 Sie, 16:12, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Tomasz Sójka napisał(a) :

> [...]

Inaczej też wygląda zaproszenie: przyjeżdżajcie - jest nowa obsługa,
nowy bufet. Gorzej natomiast, jak to zrobił piszący.

dziękuję za wszelkie uwagi. Następnym razem przemyślniej napiszę coś
na Usenecie.
Pozdrawiam wszystkich
Iga

Data: 2010-08-09 08:38:33
Autor: bans
Schronisko na Soszowie w Wisle
W dniu 2010-08-07 21:41, mprochowski@gmail.com pisze:

 My przygodę na
Soszowie dopiero rozpoczynamy i póki co;)

W takim razie przepraszam.

--
bans

Schronisko na Soszowie w Wisle