Schubert C2 vs Schubert C3

Data: 2009-11-05 17:35:59
Autor: JK
Schubert C2 vs Schubert C3
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hcui57$i8i$1news.onet.pl...
Witam,

Czy ktoś z Was umie ocenić, jak kask C2 wypada w porównaniu do C3?
Jest blisko połowę tańszy - co nie jest bez znaczenia.
Chodzi mi głównie o porównanie hałasu, ale chętnie usłyszę opinie na każdy temat.

MN

Witam.
Moja opinia, użytkownika obydwóch, jest jednoznacznie "za" dla C3.
Mniejszy, cichszy, przyjemniejszy "dla głowy", praktyczniejszy ... .
Po prostu lepszy.
Jeśli Cię stać to nie oszczędzaj (jeśli chcesz poczytać o wadach C2 to przejrzyj archiwum z datą 20-04-2008 "Gdzie kupić schuberta c2 i jak on sie ma do concepta").
Jeśli Cię nie stać to tym bardziej odpuść C2.

Pozdrawiam - JK.

Schubert C2 vs Schubert C3