Schubert c3 MAT

Data: 2012-07-13 07:05:25
Autor: kapec
Schubert c3 MAT

Pomożecie?

Pomozemy.
Nie bierz czarnego, bo sie ci dekiel w sloneczne dni zagotuje. Ja
wlasnie czarny zakupilem i mocno zastanawiam sie nad zmiana koloru,
albo zaadaptowaniem takiej siatki, jak uzywaja zuzlowcy.

Data: 2012-07-13 16:47:47
Autor: AZ
Schubert c3 MAT
On 2012-07-13, kapec <kapec@op.pl> wrote:
PomoĹźecie?

[...]

Tak, tak. A miales inny niz czarny? Wiesz, ogolnie przy 35 st na zewnatrz w kazdym kasku jest goraco i kolor nie ma tu nic do tego
bo w srodku masz styropian ktory doskonale izoluje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-14 08:55:46
Autor: Roman Niewiarowski
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-13 18:47, AZ pisze:
Wiesz, ogolnie przy 35 st na zewnatrz w kazdym kasku jest goraco

A KHI nie ma w ofercie wentylatorkow do kaskow ?

Szubert C3 ma chujowa wentylacje. albo inaczej, jest bardzo dobry na chlodne pory roku.

pozdr
newrom

Data: 2012-07-14 09:10:47
Autor: AZ
Schubert c3 MAT
On 2012-07-14, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Wiesz, ogolnie przy 35 st na zewnatrz w kazdym kasku jest goraco

A KHI nie ma w ofercie wentylatorkow do kaskow ?

Szubert C3 ma chujowa wentylacje. albo inaczej, jest bardzo dobry na chlodne pory roku.

No, mozesz zostac marketingowcem. Na przyklad Ducati? Chujowo jezdzi
ale za to jak wyglada!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-14 11:17:21
Autor: Roman Niewiarowski
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-14 11:10, AZ pisze:

No, mozesz zostac marketingowcem.

Probowalem, nie przeszdlem testu zachwalania kawasaki.

Na przyklad Ducati? Chujowo jezdzi ale za to jak wyglada!

Mowisz to z doswiadczenia bo jezdziles czy wyczytales na sikaczu ?

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-07-14 10:31:23
Autor: AZ
Schubert c3 MAT
On 2012-07-14, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
No, mozesz zostac marketingowcem.

Probowalem, nie przeszdlem testu zachwalania kawasaki.

Bo Kawasaki nie trzeba zachwalac.

Na przyklad Ducati? Chujowo jezdzi ale za to jak wyglada!

Mowisz to z doswiadczenia bo jezdziles czy wyczytales na sikaczu ?

Czasem ogladam MotoGP :-(

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-14 13:56:08
Autor: Roman Niewiarowski
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-14 12:31, AZ pisze:

Bo Kawasaki nie trzeba zachwalac.

Bo trza umiec strasznie lgac!
Bys sie nadawal na szefa pijaru w ty firmie :)

Czasem ogladam MotoGP :-(

phi, pycilem w motogp rok temu. Ale jakos wole inne gry, w kazdym razie ciagle tam kawasaki bylo na samym koncu stawki.

pozdr
newrom

Data: 2012-07-15 11:28:42
Autor: sowa
Schubert c3 MAT

Szubert C3 ma chujowa wentylacje

  a co ma taka zajebista?
tylko nie pisz o braikapach i jetach :P

--
sowa czyHa

Data: 2012-07-15 12:08:39
Autor: Roman Niewiarowski
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-15 11:28, sowa pisze:

  a co ma taka zajebista?

Nie wiem. sv55 mial duuuuuuzo lepsza.

tylko nie pisz o braikapach i jetach :P

Dobra.

pozdr
newrom

Data: 2012-07-16 11:02:37
Autor: de Fresz
Schubert c3 MAT
On 2012-07-15 12:08:39 +0200, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> said:

  a co ma taka zajebista?

Nie wiem. sv55 mial duuuuuuzo lepsza.

Ale to może dlatego, że szczękowe Airohy ogólnie ze szczelnością miały problem, wodę też wpuszczały do środka przez zamkniętą szybę...

de Fresz

Data: 2012-07-16 11:15:42
Autor: Roman Niewiarowski
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-16 11:02, de Fresz pisze:

Ale to może dlatego, że szczękowe Airohy ogólnie ze szczelnością miały
problem, wodę też wpuszczały do środka przez zamkniętą szybę...

Po bodaj 3 latach eksploatacji, codzinnie od dosc wczesnej wiosny do pozniej jesieni. Jak byl nowy to nic sie nie dziala, a pieprzone c3 nie maja jeszcze 2 lat :-/

pozdr
newrom

Data: 2012-07-16 11:29:25
Autor: de Fresz
Schubert c3 MAT
On 2012-07-16 11:15:42 +0200, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> said:

[...]

A to farciarz byłeś, bo znajomemu trafił się taki od nowości, ze dwa razy wymieniał i w każdym to samo. Ale nie pomnę już modelu, na pewno Airoh.

a pieprzone c3 nie maja jeszcze 2 lat :-/

Jak miałem C2, to myślałem, że wentylacje faktycznie jest cieńka, ale okazało się, że XR1000 (czyli kask uchodzący raczej za dobrze wentylowany) wcale nie ma tak o niebo lepszej - powiedziałbym, że jest wydajniejsza może o ze 30%.

de Fresz

Data: 2012-07-16 14:52:11
Autor: Norbi
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-16 11:29, de Fresz pisze:

[...]

Ale w C2 masz mozliwosc odstawienia dodatkowo szybki co daje lepsza wentylacje - w innych kaskach masz cos podobnego ?

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-07-16 15:21:58
Autor: de Fresz
Schubert c3 MAT
On 2012-07-16 14:52:11 +0200, Norbi <norbisz1@o2.pl> said:

[...]

Ale że to ma być jego wada? ;-)

 - w innych kaskach masz cos podobnego ?

XR1000 również ma rozszczelnienie. Główna różnica dotyczy wentylacji potylicy, w Szuju coś tam czuć, w C2 chłodziło tylko miejsce pod jarmułkę w okolicach czubka łba ;-)

de Fresz

Data: 2012-07-16 08:56:55
Autor: zefir
Schubert c3 MAT
[...]

Masz odkryte te dziurki w środku, które można zasłonić takim kawałkiem wyściółki?

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-07-16 09:03:22
Autor: Roman Niewiarowski
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-16 08:56, zefir pisze:

Masz odkryte te dziurki w środku, które można zasłonić takim kawałkiem
wyściółki?

Mom. Czubek glowy sie dobrze wentyluje.

pozdr
newrom

Data: 2012-07-16 07:09:21
Autor: AZ
Schubert c3 MAT
On 2012-07-16, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Masz odkryte te dziurki w środku, które można zasłonić takim kawałkiem
wyściółki?

Mom. Czubek glowy sie dobrze wentyluje.

A co z reszta?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-16 09:12:05
Autor: Roman Niewiarowski
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-16 09:09, AZ pisze:

A co z reszta?

Reszta nalezy do Ciebie!

pozdr
newrom

Data: 2012-07-13 17:12:14
Autor: Kuczu
Schubert c3 MAT
W dniu 2012-07-13 16:05, kapec pisze:

Nie bierz czarnego, bo sie ci dekiel w sloneczne dni zagotuje.

Jesli sie calymi dniami wystaje w kasku pod MacDonaldem to oczywiscie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-16 13:55:29
Autor: kapec
Schubert c3 MAT
On 13 Lip, 17:12, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2012-07-13 16:05, kapec pisze:

> Nie bierz czarnego, bo sie ci dekiel w sloneczne dni zagotuje.

Jesli sie calymi dniami wystaje w kasku pod MacDonaldem to oczywiscie.

Nie wystaje, bo do najblizszego mam 40km.
Mowie o sytuacji, kiedy jest naprawde lampa i trzeba pokwitnac w korku
albo ruch drogowy nie pozwala na jazde z predkoscia wieksza niz 20km/
h.
Dla jasnosci. Mialem wczesniej kask bialy bylejaki, mialem kask
srebny, tez sredniej firmy i mam teraz czarnego C3. W tamtych tak
goraco nie bylo. Wypelnienie owszem jest izolacja ale natury nie
oszukasz, czarne to czarne.

Data: 2012-07-17 16:46:10
Autor: Monster
Schubert c3 MAT
[...]