Schubert c3 MAT

Data: 2012-07-13 16:49:22
Autor: AZ
Schubert c3 MAT
On 2012-07-13, motong <moewo@ewfrewfd.pl> wrote:
Witam,
czy matowy Schubert c3 będzie się tak samo brudził i rysował jak tańsze odpowiedniki innych firm? Przy oglądaniu sprawiał wrażenie, że jest jakoś zabezpieczony przed zabrudzeniami, na tańszych nawet wzięcie w rękę zostawiało odciski palców, ale może to efekt papki marketingowej jaką sprzedający wtłoczył mi do mózgu.
Nie mogę się zdecydować czy brać mat czy klasyczny czarny. Mat bardziej mi się podoba, ale jeżeli zaraz ma się porysować, upaćkać, wyblaknąć itp. i bez codziennego traktowania karcherem nie da się utrzymać go w czystości to biorę klasyczny.

Akurat w przypadku Schuberta Ci nie pomoge, mialem HJC czarny mat i nigdy wiecej, brudzi sie, muchy ciezko schodza, latwo sie rysuje
i widac na nim slady. IMHO jaki by ten mat nie byl zawsze po uzywaniu bedzie wygladal gorzej niz klasyczny.

--
Artur
ZZR 1200

Schubert c3 MAT