[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)

Data: 2010-09-24 13:52:54
Autor: Marcin Gardeła
[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)
Grzegorz Rogala wrote:
Taka mala komercja..
zostaly mi wystawowe Schuberthy C3 w ponizszych rozmiarach i
kolorach na haslo "antylopy wchodza do szopy" moge zrobic
baaaaaardzo dobra cene. (pelna gwarancja + F-VAT lub paragon)
Jak cos to mail alagorSPAMFE@go2.pl

Japierdole, jeden post rozpoczynający na temat grupy i SIEDEM postów o chuj wie czym.
Co za syf.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-09-24 13:55:56
Autor: gildor
[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)
Marcin Gardeła pisze:
Grzegorz Rogala wrote:
[...]

nie nie, to antracyt. kolor taki. żony zapytaj.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-09-24 14:47:36
Autor: KJ Siła Słów
[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)
gildor pisze:

nie nie, to antracyt. kolor taki. żony zapytaj.

ma żone górnika ?

KJ
PS. Rogal podbijamy Ci watek do góry, cieszysz sie ?

Data: 2010-09-24 14:53:13
Autor: gildor
[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)
KJ Siła Słów pisze:
gildor pisze:
nie nie, to antracyt. kolor taki. żony zapytaj.

ma żone górnika ?

blisko ma na ślunsk, robi w koksie, to może miewa żonę jakiegoś górnika. kto go tam wie. pustynia mocno odludnia.

jak się nazywa żona, która jest górnikiem? może górniczka? antracytka pewnie.

Data: 2010-09-25 01:05:27
Autor: Viking
[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)
W dniu 2010-09-24 14:53, gildor pisze:
KJ Siła Słów pisze:
gildor pisze:
[...]

nie.. jak sama nazwa wskazuje górnik kopie w dole,to powinien sie nazywać dolnik..idąć tym tropem rozumowania górniczka powinna nazywać sie chmm.. dolniczka?

Rogal po wiela te C3?

Tomek

Data: 2010-09-24 15:01:47
Autor: Grzegorz Rogala
[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)
KJ Siła Słów pisze:

KJ
PS. Rogal podbijamy Ci watek do góry, cieszysz sie ?
Jak antracyt.. to do dolu ;P

Ps. odbija mi maile od Ciebie.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-09-24 22:00:45
Autor: Tom01
[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)
W dniu 10-09-24 13:52, Marcin Gardeła pisze:
Japierdole, jeden post rozpoczynający na temat grupy i SIEDEM postów o
chuj wie czym.
Co za syf.

To ja zrobię Off Topic i kupię jeden z tych kasków. :)

--
Tom01

Data: 2010-09-25 13:34:27
Autor: Asmodeusz
[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)
W dniu 2010-09-24 13:52, Marcin Gardeła pisze:
[...]

Przestań im płacić pensje skoro złe teksty piszą.

[SPAM] Schuberth C3 gut prajs ;)