Schuberth C3 i mocowanie blendy

Data: 2012-09-04 20:00:25
Autor: Dyfer
Schuberth C3 i mocowanie blendy
Witajcie,

Chciałbym zapytać czy ktoś z Was miał problemy z mocowaniem blendy w kasku schuberth C3? Pomimo że bardzo ostrożnie się z nim obchodziłem połamało się badziewie. Zaraz po kupieniu (kask mam ponad 2 lata) z jednej strony a ostatnio również z drugiej. Moim zdaniem jest to wada fabryczna, która powinna podlegać gwarancji. Materiały z którego wykonane jest mocowanie i sam sposób mocowanie blendy powinny umożliwiać bezproblemowe jej zdemontowanie do czyszczenia, a tak nie jest... W moto-akcesoria.pl gdzie kupowałem kask usłyszałem że to moja wina i że mogą odesłać kask, ale są przekonani że reklamacja nie zostanie uwzględniona. Tylko ja miałem takiego pecha, czy ten typ tak ma?

Pozdrawiam
Dyfer
3City

Data: 2012-09-04 11:47:04
Autor: siinski
Schuberth C3 i mocowanie blendy
Niestety nie pamiętam gdzie (może na tej grupie ) ,ale parę miesięcy
temu czytałem o historii klienta który w Schubercie C3 miał problem z
blend± i generalny importer spu¶cił go na drzewo.Człowiek ten napisał
maila do centrali w Niemczech opisuj±c problem i reakcje importera i w
odpowiedzi poproszono go o przesłanie im garnka do naprawy co też
niezwłocznie uczynił i po niedługim czasie otrzymał naprawiony za
free kask.Jeżeli i Ciebie importer oleje proponowałbym uderzyć do
centrali Schuberta w Niemczech,wszak sezon zaraz się skończy,a w
okresie zimowym potrzebny Ci garnek nie będzie więc możesz go im
odesłać i poczekać na naprawę.

Data: 2012-09-04 12:31:16
Autor: kapec
Schuberth C3 i mocowanie blendy
To o mnie chyba chodzi ;)
Napisalem do Niemiec do producenta, bo kupilem kask w niemczech w
sklepie, ktorego juz nie ma.  A polamaly mi sie linki od podnoszenia/
opuszczania blendy. Skierowano mnie tu:

Marcin Szambelan
Schuberth - Sprzedaż Polska, Litwa, Łotwa, Ukraina

Ul. W±chocka 1F
03-934 Warszawa

Mobile: +48 502 606 906

Zadzwon, opowiedz co i jak. Mi po opisaniu problemu i wyslaniu zdjec
pan Marcin wyslal caly mechanizm podnoszenia szyby za friko,
wymienilem sobie sam.
Szkoda ze nie napisales pare dni wczesniej, bo w piatek robilem
porzadki w szafce i te stare podnosniki blendy wywalilem, wyslalbym ci
na wymiane.
Swoja droga jak polamales mocowania blendy to raczej twoja wina,
trzeba wiedziec, w ktorym miejscu zlapac i jak ciagnac, zeby blenda
sie odpiela. Zatrzask blendy jest na srodkowym uchwycie.

Data: 2012-09-04 20:40:06
Autor: Ivam
Schuberth C3 i mocowanie blendy
UĹĽytkownik "Dyfer"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:k25fjn$142$1@news.task.gda.pl...
Chciałbym zapytać czy ktoś z Was miał problemy z mocowaniem blendy w kasku schuberth C3?

Sprawdz w archiwum - bylo z miesiac, moze dwa temu. Nie pamietam komu, ale pamietam (tak na 90%), ze skonczylo sie uderzaniem bezposrednio do producenta i nowym mechanizmem za darmo.

Tylko ja miałem takiego pecha, czy ten typ tak ma?

Widzialem sporo informacji na forach na ten temat - czyli typtak.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Schuberth C3 i mocowanie blendy