Schulz zakapował Huebner...

Data: 2009-03-10 12:42:51
Autor: Piotr
Schulz zakapował Huebner...
"Komisarz Danuta Huebner, startując w czerwcowych wyborach do
Parlamentu Europejskiego z listy PO, kieruje się własną karierą a nie
przekonaniami politycznymi - ocenił lider frakcji socjalistów (PSE) w
PE Martin Schulz."

http://wiadomosci.onet.pl/1931140,12,item.html

Jakoś nie jestem zdziwiony, he, he... Ba, dodałbym, że polskim
interesem też pewnie się nie kieruje. Słowem świetny kandydat z
ramienia platfusiarni...
Warzywny już pod stołem, gotowy do ujadania? Huebner, Cimoszewicz i
kto tam jeszcze za Donkiem się ciągnie?
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-10 12:47:45
Autor: konserwator
Schulz zakapował Huebner...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1h71qrpwpelpp$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

w tej PO to same kapuchy i przedawczyki jak widac. Ciagnie swoj do swego...

rym

Data: 2009-03-10 20:48:24
Autor: KatonStarszy
Schulz zakapował Huebner...
konserwator pisze:

w tej PO to same kapuchy i przedawczyki jak widac. Ciagnie swoj do swego...
Dla twojej inteligencji marnej  nie do pojęcia jest ze komisarz UE ma sie kierowac interesem Unii , a od obrony tych "narodowych" to rządy i forum Rady  ;-). Tak to działa i tak miało działać od początku.
--
Nie będzie Niemiec gniótł nam płaszcz
ni skuwał kajdanami.

"Zapylała raz pszczółka jakiegoś badyla,
wtem czuje, że od tyłu też ją ktoś zapyla.
Patrzy się, a to truteń niejaki Zenobi!
Morał: rób dobrze innym, tobie też ktoś zrobi."

Data: 2009-03-10 20:51:53
Autor: konserwator
Schulz zakapował Huebner...

Użytkownik "KatonStarszy" <jjrak@NOTROLLwp.pl> napisał w wiadomości news:gp6gml$rih$1mx1.internetia.pl...
konserwator pisze:

w tej PO to same kapuchy i przedawczyki jak widac. Ciagnie swoj do swego...
Dla twojej inteligencji marnej  nie do pojęcia jest ze komisarz UE ma sie kierowac interesem Unii ,

czyli Niemiec i Francji - jak rozumiem...
Moze nam wyjasnisz CO jest interesem unii? skoro unia nie jest panstwem to jakie moze miec interesy?

Data: 2009-03-11 19:24:57
Autor: KatonStarszy
Schulz zakapował Huebner...
konserwator pisze:

czyli Niemiec i Francji - jak rozumiem...
Moze nam wyjasnisz CO jest interesem unii? skoro unia nie jest panstwem to jakie moze miec interesy?
Jako całości! M inn przestrzeganiem prawa UE , takĹźe prze Niemcy i Francję. A takĹźe tym by "interes narodowy" poszczegĂłlnych członkĂłw ustępował temu co jest interesem wspĂłlnym. Taka np historia z dorszem  - typowy przykład. KE pogoniła naszych rybakĂłw i narzuciła limity ( wszystkim łowiącym) ale dzięki temu ten dorsz w ogĂłle BĘDZIE. pRZECIE gdyby wyginął ucierpieli by wszyscy ? ) To bzdura eurofobĂłw ze ta dwĂłjka moĹźe narzucić reszcie co chce. Moze w dawnej Ue tak było , ale teraz razem nie przegłosują reszty w Ĺźaden sposĂłb. Zwłaszcza ze ostatnio częściej sie spierają niĹź kiedyś ;-)

Data: 2009-03-10 20:55:23
Autor: Piotr
Schulz zakapował Huebner...
Dnia Tue, 10 Mar 2009 20:48:24 +0100, KatonStarszy napisał(a):

Dla twojej inteligencji marnej  nie do pojęcia jest ze komisarz UE ma sie kierowac interesem Unii , a od obrony tych "narodowych" to rządy i forum Rady  ;-). Tak to działa i tak miało działać od początku.

A dla twojej "wyszukanej" inteligencji przypomnę, że Szulc donosił o
kierowaniu się tylko własnym interesem u tow. komisarz.
pz
Piotr

Data: 2009-03-11 19:25:51
Autor: KatonStarszy
Schulz zakapował Huebner...
Piotr pisze:
[...]

Schultz sie wk... bo ona zmieni przy okazji frakcje w PE i wzmocni tą przeciwna.

Data: 2009-03-10 12:48:07
Autor: raff
Schulz zakapował Huebner...
[...]

Tak jak zawsze te pindy lewicowe, zawsze kieruja sie swoja kiesą.

R.

Data: 2009-03-10 13:35:22
Autor: Tor_pan
Schulz zakapował Huebner...

[...]

Jestem dokladnie tego samego zdania. Jak we wszystkim co nie
tyka religii jestem sklonny zgodzić się z Tobą.
Ale powiedz mi czyim interesem kierował się Czarnecki, Fołtyn,
M.Giertych i ten jak mu tam ...od gwałcenia prostytutek ?
Czy to przypadkiem nie jest agentura Watykanu w przebraniu ?

Data: 2009-03-10 14:22:57
Autor: awe
Schulz zakapował Huebner...

[...]

-- -- -- -- -- -
no same tuzy, nie chcialbym ich nawet kopnac w d...
awe

Data: 2009-03-10 14:33:02
Autor: Piotr
Schulz zakapował Huebner...
Dnia Tue, 10 Mar 2009 14:22:57 +0100, awe napisał(a):

no same tuzy, nie chcialbym ich nawet kopnac w d...

Ja to lubię, jak się socjalizdy żrą, bo oni od razu lecą z pistoletem
do potylicy przeciwnika, taki nawyk organizacyjny...
pz
Piotr

Data: 2009-03-10 14:51:15
Autor: awe
Schulz zakapował Huebner...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:l5y4saniaqp6.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
chcialbym zeby w tych wyborach dostali po dupskach parchy
awe

Data: 2009-03-10 16:10:00
Autor: brat_olin
Schulz zakapował Huebner...
"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1h71qrpwpelpp$.dlgmasz.facet.luzik...

[...]

Znaczy Huebner nie socjalistka?  Bez sensu.
Swoja droga czyj interes reprezentuje Schulz, i czemu niemiecki?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-03-10 16:17:03
Autor: Piotr
Schulz zakapował Huebner...
Dnia Tue, 10 Mar 2009 16:10:00 +0100, brat_olin napisał(a):

Znaczy Huebner nie socjalistka?  Bez sensu.
Swoja droga czyj interes reprezentuje Schulz, i czemu niemiecki?

Tu chyba jednak prezentuje interesik socjalizdyczny, bowiem Danka kandydując z ramienia Donka przejdzie do grupy parlamentarnej chadeckiej(?), czyli innej niz Schulzowa, wiec się Schulz wkur... I doniósł, jak to wielka socjalizdyczna rodzina ma w zwyczaju.
Doniósł, że Dankowa kariera (pieniądze) ważniejsza niż jakieś
durnowate przywiązanie do wartości, ładnie nam to dziś na psp niejaki
Tor_pan wyłożył.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-11 11:52:52
Autor: zbig
Schulz zakapował Huebner...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1h71qrpwpelpp$.dlgmasz.facet.luzik...
kto tam jeszcze za Donkiem się ciągnie?

Fatyga!

Data: 2009-03-11 13:55:15
Autor: cyc
Schulz zakapował Huebner...

[...]

Polska dlugo jeszcze nie dochowa sie politykow na miare Cimoszewicza !!.

cyc

Data: 2009-03-11 15:23:33
Autor: ColgatesBilly
Schulz zakapował Huebner...

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gp8cbk$564$1news.onet.pl...
[...]

Mam nadzieje, ze wkrotce w Polsce  p o c h o w a   s i e  politykow...
" na miare Cimoszewicza ".....  ;)

Data: 2009-03-11 15:54:10
Autor: cyc
Schulz zakapował Huebner...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:rXOtl.1995$9v4.416uutiset.elisa.fi...

[...]

No coz! jak w kazd4e3j spolecznosci , tak i w naszej sa tacy co beda holubic Rydzyka i tacy , ktorzy w |Cimoszewiczu uznaja przywdce !. To zas ktop z nich jest badziej godny wswparcia zalezy juz od intelektu czlowieka i gury , ktorego wyznaje !.

cyc

Data: 2009-03-11 19:33:41
Autor: ColgatesBilly
Schulz zakapował Huebner...

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gp8jal$ro1$1news.onet.pl...

[...]

Wiesz.... ja sam sobie jestem guru, zas niewolnik/slugus musi miec swojego.

Jakos nie kojarze niczego, co zawdzieczalbym (czy Polska) cimoszewiczowi.
Jesli byles w jego paczce, to pewnie masz inne zdanie i zapewne, duzo nakradzionej wraz z ta KGBowska banda forsy.

Rydzykowi JEDNAK COS pOLACY ZAwdzieczaja.

Ludyczni R-katolicy: spotkanie z wiara ktora im odpowiada.

Ludzie z zewnatrz: dziesiatki swietnych rozmow i felietonow, ludzi nie majacych sie prawa w ogole, lub TAK wypowiadac
na 100X wyzszym poziomie niz w TVN.
Pomijam audycje promujace piekna Polska historie.

Reszta mnie nie interesuje, a ze ciebie, to tylko dlkatego
ze jako FASZYSTA ( = socjalista) uzurpujesz sobie,
wraz z paroma innymi zawscieklonymi, prawo decyddowania w imieniu innych i wszystkich, na swoja, spasiala modle

Kol

Schulz zakapował Huebner...