Schwalbe Lugano - ciśnienie

Data: 2018-02-27 14:06:32
Autor: Paweł Olaszek
Schwalbe Lugano - ciśnienie
W dniu 2018-02-27 11:16, Jan Walicki pisze:
Witam,
Mam taki dziwny problem z oponami Schwalbe Lugano 622-25. I/lub kołami i/lub dętkami (dopasowane z przedziału 622-18/25, inne zwyczajnie nie wejdą). Na oponach mam zalecane ciśnienie 85-115 psi. Zwykle pompowałem je "na oko" ale moim zdaniem na dość twardo, jeździło się dobrze. Niedawno kupiłem pompkę stacjonarną z ciśnieniomierzem i okazało się, że jeżdżę na max. 40 psi!!! Podpompowałem do dolnej granicy zalecanego przedziału (tj. 85 psi) i albo od razu, albo po parunastu metrach opona wyskakuje mi z obręczy koła (wypychana przez dętkę) a co ciekawe (i może ważne) - na odcinku w okolicy wentyla, 25-40 cm. Na zalecanym ciśnieniu nie da się jeździć! Co jest grane?
Wszystkie elementy (obręcz koła - dętka - opona) są dopasowane. Ani dętek, ani opon nijak nie modyfikowałem (niczym ich nie podklejałem, itp.)
Pozdrawiam

Jesteś pewien, że ciśnieniomierz pokazuje poprawnie? Próbowałeś np. podjechać na stację benzynową i sprawdzić?

Schwalbe Lugano - ciśnienie