Schwalbe Lugano - ci¶nienie

Data: 2018-02-27 14:25:20
Autor: Ĺ„
Schwalbe Lugano - ci¶nienie
To masz szczę¶cie, bo u mnie w takich przypadkach zawsze wyrywał się drut z rantu opon (innych, ostatnio przedwczoraj), a dętka szła się ....ć na całych 10-15 centymetrach, jedno i drugie do ¶mietnika :-(
W jednym przypadku było to ewidentne niedopasowanie tolerancji konkretnych opon (markowych!) do konkretnych obręczy (markowych!).
W pozostałych omyłkowe nabicie zbyt wysokiego ci¶nienia (pomroczno¶ć jasna zamieniła psi na atm).
Na pocz±tek bym zmierzył innym manometrem.

-- -- -
Podpompowałem do dolnej granicy zalecanego przedziału i albo od razu, albo po parunastu metrach opona wyskakuje mi z obręczy koła a co ciekawe - na odcinku w okolicy wentyla, 25-40 cm.

Schwalbe Lugano - ci¶nienie