Schwalbe Marathon Plus na miasto?

Data: 2015-07-11 03:36:11
Autor: Ignac
Schwalbe Marathon Plus na miasto?
W dniu piątek, 10 lipca 2015 23:05:17 UTC+2 użytkownik Piotr Kosewski napisał:

Cześć,

Nie kupowałbym opon bez wkładki antyprzebiciowej, bo zanim je wyjeździsz, to zakupem kolejnych dętek dojedziesz do ceny opony z wkładką, a przyjemność
łapania kapci bezcenna. Opona powinna mieć tpi min.60.
Oto co bym Ci zaproponował:
-http://allegro.pl/opona-rowerowa-26-x1-75-wkl-antyprzebiciowa-o032-i5255178401.html
-http://rowertour.com/continental-tourride-28x1-6-puncture-protection-opona-drutowa.html
Na Continentalach(z wkładką)tylko 28x622 jeżdżę osobiście, po mieście właśnie.
-http://rowertour.com/schwalbe-marathon-performance-reflex-opona-drutowa-26-x-1-25.html
Powyższa też wzbudza zaufanie i węższa od Conti.
I na koniec propozycji, może jeszcze coś Cię zainteresuje:
http://rowertour.com/category/czesci-rowerowe-opony-i-szytki-opony-26-uniwersalne-miejskie

Data: 2015-07-11 14:14:41
Autor: Piotr Kosewski
On 2015-07-11 12:36, Ignac wrote:
-http://rowertour.com/continental-tourride-28x1-6-puncture-protection-opona-drutowa.html

To jest jakaś opcja. Jak na 26x1.175 jest dość ciężka (800g), ale poza
tym specyfikacja bez zastrzeżeń. Poczytam o niej trochę, dzięki.

Na Continentalach(z wkładką)tylko 28x622 jeżdżę osobiście, po mieście właśnie.
-http://rowertour.com/schwalbe-marathon-performance-reflex-opona-drutowa-26-x-1-25.html

Odpada. Ważę 100 kg i mam dość szerokie obręcze. Poniżej 1.5" na pewno
nie zejdę, a ze względu na masę wolałbym coś między 1.7" i 2".

pozdrawiam,
PK

Data: 2015-07-11 06:34:57
Autor: Ignac
W dniu sobota, 11 lipca 2015 13:12:11 UTC+2 użytkownik Piotr Kosewski napisał:

> [...]

To jest jakaś opcja. Jak na 26x1.175 jest dość ciężka (800g), ale poza
tym specyfikacja bez zastrzeżeń. Poczytam o niej trochę, dzięki.

Pomimo że, ma dość agresywnie wyglądający bieżnik, to klocki nie są
wyższe niż 2mm, a środkiem ma ciągły pasek gumy co czyni ją bezgłośną.
Do każdej obręczy najwęższą oponę jaką można wsadzi to minimum 4 mm szerszą,
bo wystająca opona (2 mm po bokach) poza obręcz dostatecznie zabezpiecza
ją przed porysowaniem o przeszkody drogowe( np. krawężniki).
Ja mam obręcz o szerokości 24mm, a opona ma 28 mm, od lat.

Data: 2015-07-14 11:19:21
Autor: ivo.andric
Piotr Kosewski wrote:

On 2015-07-11 12:36, Ignac wrote:
> [...]

To jest jakaś opcja. Jak na 26x1.175 jest dość ciężka (800g), ale poza
tym specyfikacja bez zastrzeżeń. Poczytam o niej trochę, dzięki.

Uzywam CST C-1313 http://www.cstpoland.pl/26/276.html i bardzo fajnie
sie toczy. Na asfalcie jest naprawde cicha i szybka. Waga wg sporti.pl
to 776g. Pompuje do ok 4,2. Przejechalem na niej 2,5kkm i latalem detke
1 raz (szklo). Bieznik podobny do tej wyzej a do tego polowa ceny. Jest
tez wersja z wkladka antyprzebiciowa (ja mam zwykla 26x1,75).

ivo

Schwalbe Marathon Plus na miasto?