[allegro][spam][sprzedam]Schwalbe Nobby Nic 2.25

Data: 2009-09-24 08:48:43
Autor: Ryszard Mikke
[allegro][spam][sprzedam]Schwalbe Nobby Nic 2.25
Jakby kto chciał, mam do sprzedania nieużywane opony jak w temacie
Tanio, więc nie myśleć długo :)

rmikke

Data: 2009-09-24 11:14:12
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jakby kto chciał, mam do sprzedania nieużywane opony jak w temacie
Tanio, więc nie myśleć długo :)

O, nie spodziewałem sie aż takiego zainteresowania pod koniec sezonu -
- juz trzy oferty...

Bene, bene :)

rmikke

Data: 2009-09-24 11:18:22
Autor: Legut
Ryszard Mikke pisze:
Jakby kto chciał, mam do sprzedania nieużywane opony jak w temacie
Tanio, więc nie myśleć długo :)

Chciałby i licytuje ;)

pozdrawiam
Legut

[allegro][spam][sprzedam]Schwalbe Nobby Nic 2.25