Schwalbe marathon XR - realna szerokość

Data: 2009-07-03 15:05:04
Autor: chary
Schwalbe marathon XR - realna szerokość
Tomasz Konik wrote:
Dzień dobry;-)
Pytanie mam do sakwiarzy i globtroterów ujeżdżających Schwalbe
Marathony XR. Niestety, chodzi mi o opony na koła 26'', ale pewnikiem
ten parametr będzie podobny dla 28'':
Jak jest z rzeczywistymi rozmiarami tego modelu? Na przykładzie
Racing Ralphów zauważyłem, że są zdecydowanie węższe od deklarowanych
2,1 (ca. = 1.95 Kendy). Czy Schwalbe zawyża rozmiarówkę generalnie,
czy też Marathony trzymają deklarowany rozmiar? Gdyby M XR był
dostępny jako 1.75, to by nie było tematu, ale w tej okolicy można
wybrać tylko między 1.6 a 2.0. I się wahom...;-) Nie chce brać 2,0
bo ciężki już jak kloc, ale jeśli 1,6 jest zawyżony (mniejszy czyli)
to tez nie chcę.
Dzięki i pozdrawiam;-)
Konik

Hej,

opona Schwalbe Marathon XR 26 x 1.75, zalozona i napompowana, w najszerszym miejscu ma ~ 41mm.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

"I eat anything as long as it is chocolate"

Data: 2009-07-03 16:29:58
Autor: Tomasz Konik
Schwalbe marathon XR - realna szerokość
opona Schwalbe Marathon XR 26 x 1.75, zalozona i napompowana, w najszerszym miejscu ma ~ 41mm.

Po zmierzonej wartości wnoszę, że jednak 1.6... Gdyby ta opona była rozmiarze
1,75 (zwijana) to bym reflektował.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-07-04 14:49:16
Autor: chary
Tomasz Konik wrote:
[...]

Przyznam, ze nie do konca rozumiem to co napisales :-) Opona to 26 x 1.75 (47-559), a zmierzona wartosc faktycznie jest nizsza. To nie jest aktualny model. Kiedys byly one robione w rozmiarze 1.75. Kupilem ja pare miesiecy temu na ebayu, koles ja wozil jako zapasowa, wiec jest jak nowa ;)
Opona jest w rozmiarze 1.75 i jest zwijana, ale nie zamieram jej sprzedawac, z checia nabylbym druga
taka ;-)

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

"We all pay for sex one way or another.
At least hookers are honest about the price"

Data: 2009-07-04 17:15:46
Autor: Tomasz Konik
> [...]

Opona jest w rozmiarze 1.75 i jest zwijana, ale nie zamieram jej
sprzedawac, z checia nabylbym druga taka ;-)

OK, rozumiem, napisałem, 1.6, bo aktualnie nie ma 1.75 (pomyślałem, że się
pomyliłeś, albo to nie był XR). A szkoda, choć rzeczywisty rozmiar tej 1.75 to
właśnie 1.6. Ja marzę o XR 1,75, z masą Extreme, a ceną zwykłego
Marathona;-))) BTW: znalazłem nawet fotki tego starego Marathona XR...
Pzdr
Konik

--

Schwalbe marathon XR - realna szerokość