Data: 2013-04-14 11:53:56 | |
Autor: /dev/SU45 | |
SciFi staje sie rzeczywistoscia | |
Pierwsze nocne ladowanie F-35B. Niby nie dziwi, ale wyglada ciekawie:-) Ciekawe, ale jak dla mnie przyszĹoĹÄ to udronowienie tego wynalazku. Czy przewidziano moĹźliwoĹÄ latania bezpilotowego? Zastanawia mnie czy tak skomplikowany samolot ma jakieĹ "backdoory" i gdyby kraj go posiadajÄ cy stanÄ Ĺ naprzeciw USA to czy samolot w ogĂłle by wystartowaĹ? Przy takim poziomie komplikacji to chyba nie do ogarniÄcia? |
|
Data: 2013-04-14 07:56:36 | |
Autor: TJ_Blues | |
SciFi staje sie rzeczywistoscia | |
On Sunday, April 14, 2013 5:53:56 AM UTC-4, /dev/SU45 wrote:
> Pierwsze nocne ladowanie F-35B. Niby nie dziwi, ale wyglada ciekawie:-) Ten typ raczej nie zostanie "udroniony" :-) Ale z jego pokladu mozna naprowadzac semiautonomiczne drony na cel. Mozna z niego "widziec" to co widza drony. Zastanawia mnie czy tak skomplikowany samolot ma jakieś "backdoory" i gdyby kraj go posiadający stanął naprzeciw USA to czy samolot w ogóle by wystartował? Przy takim poziomie komplikacji to chyba nie do ogarnięcia? Trudno powiedziec. Od Amerykanow sie tego nie dowiesz:-) A wiadomo, ze jankesi mieli / maja podobny problem z dronami. Sprawa wyszla na jaw pare lat temu i chyba zakitowali dziury. Z tego co czytalem zestaw F-22, F-35 i cala reszta latajacej elektroniki komunikuje sie ze soba mocno szyfrowanymi kanalami. cheers |
|
Data: 2013-04-14 18:34:28 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
SciFi staje sie rzeczywistoscia | |
Użytkownik TJ_Blues napisał:
On Sunday, April 14, 2013 5:53:56 AM UTC-4, /dev/SU45 wrote: Ale ewentualnego dużego drona bojowego LM planuje budować z dużym wykorzystaniem podzespołów F-35 - bo po prostu taniej i szybciej. -- Darek |
|