Ściągacze/ocieplacze na kolana, oddychające i pyt o nowe Verano

Data: 2010-05-24 10:17:08
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Ściągacze/ocieplacze na kolana, oddychające i pyt o nowe Verano
Są jakieś ściągacze chroniące jednocześnie przed wyziębieniem kolan,
wykonane z oddychających materiałów i do niezbyt drogie (<50zl):)?
Coolmaxowe motocyklowe się nadadzą? Nawet latem musiałem jeździć w
ściągaczach, ale kolana się pociły i po jakimś czasie trochę
wychładzały (ze "zwykłych" materiałów)

Ma ktoś z grupy nowe spodnie Accent Verano? Wiem jaką mają opinię (na
fr .org lepszą), ale to jedyne pasujące rozmiarem i w innych kwestiach
(rozmiar, wygląd, nogawki, waga). Po odpięciu nogawek w lato nie
będzie gorzej niż w zwykłych dżinsach?
Do wyboru z pasujących mam jeszcze Milo Stran, ale brak opinii, są
podobno przewiewne - gorzej dla kolan i chyba mniej uniwersalne jeśli
chodzi o pory roku.

Ściągacze/ocieplacze na kolana, oddychające i pyt o nowe Verano