Ściągaj spodnie Panslavista !

Data: 2010-01-29 10:53:59
Autor: Zbych
Ściągaj spodnie Panslavista !
Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
czyś parch czy nie parch !

Data: 2010-01-29 04:40:58
Autor: J-23
On 29 Sty, 10:53, "Zbych" <zb...@zbych.wp.pl> wrote:
Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
czyś parch czy nie parch !

atofia to sie nazywa, czyli minimalizm mozliwosci

J-23 itede...

PS. maly fiutek, duzy smutek

Data: 2010-01-29 16:04:09
Autor: Prawusek

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Jak komu mały. Nie jestem kaszalotem.

Data: 2010-01-29 10:57:37
Autor: Prawusek

"Zbych" <zbych@zbych.wp.pl> wrote in message
Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
czyś parch czy nie parch !

JAK  POKAŻĘ  TO  DAM  W  RYJA  PO  POLSKU  ZA  BRAK  WIARY.

Data: 2010-01-29 10:58:13
Autor: Ant
Ściągaj spodnie Panslavista !

JAK  POKAŻĘ  TO  DAM  W  RYJA  PO  POLSKU  ZA  BRAK  WIARY.

DAJESZ PARCHU !!!

Data: 2010-01-29 11:04:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 29 Jan 2010 10:57:37 +0100, Prawusek napisał(a):

JAK  POKAŻĘ  TO  DAM  W  RYJA  PO  POLSKU  ZA  BRAK  WIARY.

Widzisz Panslav jak to jest miło poczuć się przez chwilę Żydem w
nieantysemickiej Polsce?

Data: 2010-01-29 11:14:59
Autor: Prawusek
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

> JAK  POKAŻĘ  TO  DAM  W  RYJA  PO  POLSKU  ZA  BRAK  WIARY.

Widzisz Panslav jak to jest miło poczuć się przez chwilę Żydem w

Taj do qrwy nędzy jestem Polakiem w Polsce i parchy mogą parcholić ile
wejdzie, aż mi się znudzi - a wtedy wypierdolę wszystkich w pizdu!!!

Data: 2010-01-29 11:17:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 29 Jan 2010 11:14:59 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

Ja nie mówię że nie jesteś, tylko widzisz jakie to miłe uczucie być Żydem w
kraju w którym podobno antysemityzm jest wymysłem semitów.

Data: 2010-01-29 11:40:49
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1762w0y1wglap$.16er7zw5a3afo.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 29 Jan 2010 11:14:59 +0100, Prawusek napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
Dnia Fri, 29 Jan 2010 10:57:37 +0100, Prawusek napisał(a):

JAK  POKAŝĘ  TO  DAM  W  RYJA  PO  POLSKU  ZA  BRAK  WIARY.

[...]

Bo jest, tylko nie wszystkich semitĂłw...

Nikt dzisiaj nie przyznaje się do wymyślonego przez naród dobrany
abstrakcyjnego pojęcia "antysemityzmu". Bycie przez tych kreatorów świata
nazwanym we współczesnym świecie "antysemitą", ja np. poczuwam sobie za godność.

boukun

Data: 2010-01-29 04:43:50
Autor: J-23
On 29 Sty, 11:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1762w0y1wglap$.16er7zw5a3afo.dlg40tude.net...

> [...]

nazwanym we współczesnym świecie "antysemitą", ja np. poczuwam sobie za godność.

silom i godnosciom

J-23 itede...

PS. syfa moglbys tez nosic z taka sama godnoscia!

Data: 2010-01-29 16:27:44
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cea49248-ddb6-47ca-a5b8-59e3eeaecf30u26g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

silom i godnosciom

J-23 itede...

PS. syfa moglbys tez nosic z taka sama godnoscia!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Masz powiedzieć słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie!

boukun

Data: 2010-01-29 07:54:15
Autor: J-23
On 29 Sty, 16:27, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:cea49248-ddb6-47ca-a5b8-59e3eeaecf30u26g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

PS. syfa moglbys tez nosic z taka sama godnoscia!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Masz powiedzieć słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie!

...."Gdy człowiek gębą sra,
A tyłkiem podpatruje obroty gwiazd i mgławic dalekich spirale,
Gdy mu muzyczka skądsiś gra,
A on gdzieś przy powale wydusza miliony pluskwich gniazd,
Gdy beznadziejność dusi jak ohyda i śmierdząca zmora,
Gdy człowiek sobie siebie widzi jako cuchnącego własnym sosem, ach,
potwora -
MoĹźe to wszystko przejdzie, ach, a moĹźe nie,
W kaĹźdym razie to jest wszystko bardzo fe.
A do tego napisane nie krwią, a gównem, bardzo źle.
Ja nie chcę tego bokunie, NIE, NIE, NIE"...!

Witkiewiczem, J-23 itede...

Data: 2010-01-29 17:03:26
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0f3d5ee3-1814-4da1-b223-8d1bfea588f2r24g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

W kaĹźdym razie to jest wszystko bardzo fe.
A do tego napisane nie krwią, a gównem, bardzo źle.
Ja nie chcę tego bokunie, NIE, NIE, NIE"...!

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Itede nasrane w głowie...

boukun

Data: 2010-01-29 17:19:45
Autor: Prawusek
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message

Masz powiedzieć słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie!

On go tam poleruje brązowa szmirą.

Data: 2010-01-29 10:15:20
Autor: J-23
On 29 Sty, 17:19, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

> Masz powiedzieć słowo głupie, to zatrzymaj język w dupie!

On go tam poleruje brązowa szmirą.

Niech mi sie nie smie zaden z was i nawet snic,
Bo bede pluc jak Arab i bic!
Bo wszystkich razem w kupie
Zwale czym popadlo - bekonie i pansrawisto,
po waszej olbrzymiej wspolnej dupie.

J-23 itede...

Data: 2010-01-29 11:55:48
Autor: Prawusek
> [...]

Ja nie mówię że nie jesteś, tylko widzisz jakie to miłe uczucie być Żydem
kraju w którym podobno antysemityzm jest wymysłem semitów.

Konie kują a żaba łapę podkłada. Jacy Semici? Chazarowie Aszkenazi to Turcy
a ci nigdy Semitami nie byli.

Data: 2010-01-29 11:01:05
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Zbych" <zbych@zbych.wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
czyś parch czy nie parch !

  jak on ma sciagac spodnie, gdy on ma je tylko jedne i tylko do fotografii?
  co do samej fujary, to panslavista bylby wniebowziety, gdyby udalo mu sie
  znalezc u siebie jakakolwiek.

  ar

Data: 2010-01-29 12:12:03
Autor: cirrus
Użytkownik "Zbych" <zbych@zbych.wp.pl> napisał w wiadomości news:hjubtf$o4j$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
czyś parch czy nie parch !

Eee, to będzie najwyżej och Tomasz ....

--
stevep

Data: 2010-01-29 13:21:06
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-29 10:53, Zbych pisze:
Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
czyś parch czy nie parch !

Interesują  cię takie widoki? Jesteś Zbych nazistą, czy tylko gejem?

Data: 2010-01-29 13:31:19
Autor: Prawusek
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hjujrh$l9t$2news.onet.pl...
W dniu 2010-01-29 10:53, Zbych pisze:
> Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
> czyś parch czy nie parch !

Interesują  cię takie widoki? Jesteś Zbych nazistą, czy tylko gejem?

Ciota, bo pedała nie interesują fujary tylko brązowe oczka.
A mam co pokazać w wzwodzie - dwa chwyty i łeb odkryty, a w młodości było na
trzy chwyty w porywach. Za to miękisz mały czy normalny, ale jak baba
powiedziała mi, że sperma jest biała, to chciałem "pęc" ze śmiechu.

Data: 2010-01-29 13:38:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

trzy chwyty w porywach. Za to miękisz mały czy normalny, ale jak baba
powiedziała mi, że sperma jest biała, to chciałem "pęc" ze śmiechu.

   wybierz sie do urologa, ten prawde ci powie, a tu nie zasmiecaj listy
   swoja pozal sie boze fizjologia.

Data: 2010-01-29 16:03:26
Autor: Prawusek

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> powiedziała mi, że sperma jest biała, to chciałem "pęc" ze śmiechu.

   wybierz sie do urologa, ten prawde ci powie, a tu nie zasmiecaj listy

A ty az z Wiednia zurawia tu zapuszczasz... Ciota.

Ściągaj spodnie Panslavista !