Ściągaj spodnie Panslavista !

Data: 2010-01-29 13:21:06
Autor: Jadrys
Ściągaj spodnie Panslavista !
W dniu 2010-01-29 10:53, Zbych pisze:
Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
czyś parch czy nie parch !

Interesują  cię takie widoki? Jesteś Zbych nazistą, czy tylko gejem?

Data: 2010-01-29 13:31:19
Autor: Prawusek
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hjujrh$l9t$2news.onet.pl...
W dniu 2010-01-29 10:53, Zbych pisze:
> Zobaczmy twoją fujarę i w końcu rozstrzygnie się
> czyś parch czy nie parch !

Interesują  cię takie widoki? Jesteś Zbych nazistą, czy tylko gejem?

Ciota, bo pedała nie interesują fujary tylko brązowe oczka.
A mam co pokazać w wzwodzie - dwa chwyty i łeb odkryty, a w młodości było na
trzy chwyty w porywach. Za to miękisz mały czy normalny, ale jak baba
powiedziała mi, że sperma jest biała, to chciałem "pęc" ze śmiechu.

Data: 2010-01-29 13:38:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

trzy chwyty w porywach. Za to miękisz mały czy normalny, ale jak baba
powiedziała mi, że sperma jest biała, to chciałem "pęc" ze śmiechu.

   wybierz sie do urologa, ten prawde ci powie, a tu nie zasmiecaj listy
   swoja pozal sie boze fizjologia.

Data: 2010-01-29 16:03:26
Autor: Prawusek

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> powiedziała mi, że sperma jest biała, to chciałem "pęc" ze śmiechu.

   wybierz sie do urologa, ten prawde ci powie, a tu nie zasmiecaj listy

A ty az z Wiednia zurawia tu zapuszczasz... Ciota.

Ściągaj spodnie Panslavista !